poniedziałek, 16 stycznia 2017

Zmiana.. i ZIMA:)))))

Zimę mamy ... i to solidną:) Jest bajkowo i trzeba przyznać, że Nowy Rok rozpoczął się bardzo dekoracyjnie:)
Zmian u nas sporo, ale na razie chciałabym Wam pokazać nową odsłonę popularnej komody Malm:)) Była bardzo ciemno - brązowa, czas więc był na zmianę koloru:))) Szary z brązem to ostatnio moje ulubione połączenie..

Przywędrowała tu również szara wojskowa skrzynia, ale jest już w planach inny stolik:)


 A Zima... jest:) Sypie u nas śniegiem bardzo intensywnie:)





 To obrazek z dzisiejszego rana:)
Dobrego tygodnia Kochani! Dziękuję Wam za piękne noworoczne życzenia!!!

20 komentarzy:

  1. Zima biała i niech taka zostanie, zamiast szara i smutna. Podoba mi się komoda w tym kolorze i ładnie się łączy z brązowym kolorem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak już musi być Zima, to taka biała lepiej wygląda:) Dziękuję za miłe słowa ao komodzie:) Dobrego dnia Gigo!

      Usuń
  2. Odważne zestawienia kolorów :) Czy maszyny do pisania jeszcze używasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory trochę narzuca u nas ... komplet wypoczynkowy:) Również jest ciemnobrązowy, więc ten szary dla równowagi:)) Maszyna jak najbardziej sprawna i jest używana pd czasu do czasu przez naszego syna:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Mnie się podoba metamorfoza komódki. Skrzynię wojskowa mam na działce, fajna alternatywa dla stoliczka. Zima jest u Ciebie wyjątkowo piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:) Dziękuję za miłe słowa:) Skrzynia fajna, bo przy okazji pojemna i można ukryć w niej różne skarby:) Zimowe widoki cieszą oczy:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  4. Jak ładnie !!! Skrzynia taka, jak była u nas, ale niestety nasza spróchniała. Ja jednak lubię szarości - od dawna. Zima ma urok ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ulu! Szarości są bardzo fajne, jest to alternatywa dla bieli i jak widać może sprawdzać się dobrze:) Zima fajna, ale dobrze, że już widać wiosnę w perspektywie:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Aniu, super zdjecia, taka powinna byc zima! A mebelek jest super, piekna zmiana. No, ale ta maszyna do pisania... piekna! :) Aniu, milych zimowych dni :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Jolu! Oj, tak, Zima pokazała co potrafi, tym bardziej, że ze 3 lata prawie jej u nas nie było.. Maszyna jest naprawdę śliczna i w pełni sprawna, a poza tym pamiątka po Teściu:) Serdecznie Was pozdrawiam!

      Usuń
  6. Dobrze, że do Ciebie zajrzałam :) Ja właśnie nie do końca mogę się przekonać, do połączenia brązu i szarości, a takie zestawienie najbardziej pasuje do mojej nowej koncepcji pokoju dziecięcego - pewnie jeszcze chwile mi zajmie, kiedy uda mi się to tak połączyć, żeby mnie nie 'gryzło' w oczy ;)
    A jak widać na zdjęciach u siebie - to zestawienie może dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko, a u nas przez komplet wypoczynkowy w odcieniu czekolady i resztę mebli - trzeba było brąz pokochać:) I te szarości, wydaje mi się, że fajnie z nim wyglądają:)
      Do tego jeszcze biel i naturalne drewno - miłe dla oka połączenia:) Serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękna Wasza zima. U nas podobnie :) Nawet jak nochal marznie, to i tak gęba się cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas mrozów nie ma dużych ale śniegu - oj, tak! Sporo:) I trzeba przyznać, że widoki super:) Pozdrowienia serdeczne Aniu!

      Usuń
  8. Podobna zima była jak zamieszkałam na stryszku. Nad Sanem jest pięknie, na ulicach już niekoniecznie. Tak to jest z zimą w mieście. Aniu, jaką farbą malowałaś komodę ?- wygląda bardzo dobrze, a ja ciągle nie mogę się zdecydować czym malować meble w pokoju.
    Serdeczne pozdrowienia ze stryszku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marysiu:) Dziś już odwilż w pełni... szaro i mokro.. Ale za to coraz bliżej do wiosny:)))
      Co do farby - jest to najzwyklejsza Jedynka - kolor jasnoszary.Bardzo dobrze kryje, nie rysuje się, nie odpryskuje:) I jest wydajna:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  9. Aniu, piękna przemiana, jak niewiele trzeba :)Szarości i brązy ładnie sie dają komponować, także z domieszką innego koloru, masz teraz pole do kolorystycznych manewrów. I ja mam zamiar pędzlem pomachać, tylko troszkę wydobrzeję :)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lewkonio:)Dzięki za miłe słowa:) Na brązy na razie jesteśmy skazani, więc trzeba kombinować co do nich:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  10. Lubię oglądać takie niecodzienne aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)