czwartek, 13 października 2016

Jesień... za szybko..

Jesień mamy, nie ma złudzeń..  Jakoś tak zaskoczyła Ona w tym roku wszystkich..  Pojawiła się znienacka - wichry, deszcz, zimno.. Dziś mamy pierwszy od dwóch tygodni dzień ze słońcem..
I życie znów przyspieszyło.. Też  tak macie? Po letnim slow, trudno wrócić do pośpiechu i nadmiaru.. A dużo się u nas dzieje, oj, dużo.. Można powiedzieć, że zmiany dosyć fundamentalne, ale w dobrym kierunku:) 
No i stąd znów na blogu taras i okolice:) Generują się powoli kolejne odcinki z Norwegii, ale hmmm... najpierw korzystaliśmy z pogody, a teraz czasu brak:)

Winobluszcz - dla mnie - perełka jesieni:)
Wygląda na to, że  długo będzie cieszył oczy (chyba, że polegnie w związku z przymrozkami:)) Lewa strona tarasu już taka burgundowo - purpurowa..
 


A prawa jeszcze zielona:) 

I chwila z przelotnym słońcem:))
Kolejna cudna roślinka to judaszowiec.. Mam nadzieję, że przezimuje bez przygód i będzie cieszył oczy wczesną wiosną..
O dziwo, letnie kwiaty trzymają się jeszcze bardzo dzielnie w tym chłodzie i wichrach.. Ogólnie bardzo cieszy ten nasz taras, nie spodziewałam się, że po jednym sezonie rośliny tak fajnie się rozrosną.. Jak wyglądał taras ubiegłej jesieni można zobaczyć (tu).


"Ja moknę, a Ty sobie siedzisz w ciepełku..."
Jesienne akcenty pojawiają się również w domu.. mniej kolorowe, bo za oknem barw nie brakuje..


Do następnego usłyszenia Kochani:) - mam nadzieję, że z letniej Norwegii:)

19 komentarzy:

  1. Śliczne kadry :) taką jesien to ja kocham :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)Jesień, taka kolorowa jest fajna, mam nadzieję, że będzie można się nią cieszyć jak najdłużej:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  2. Ślicznie tam u Ciebie, bardzo klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:) Dziękuję:) Natura potrafi tworzyć piękne dekoracje:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Aniu,
    jesień na Twoich zdjęciach wygląda cudownie.
    Piękne są Twoje zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo:) Mam nadzieję, że kolorowa jesień pozwoli cieszyć się tymi barwami jak najdłużej.. Dobrej soboty i pozdrowienia serdeczne przesyłam!

      Usuń
  4. Uwielbiam winobluszcz w takich barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winobluszcz to zdecydowanie mój faworyt jesienny:) Jest piękny:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  5. piękny ten wasz taras.... u mnie też już czerwonawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Qrko:)) Tak myślałam o Twoim Tajemniczym Ogrodzie - musi być cudny w jesiennych kolorach:) Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Piękne kolory jesieni na Twoim tarasie :)) W domu też lubię jesienne akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jesień jeszcze bardziej kolorowa:) I nostalgiczna, bo mgła i wilgoć.. Szkoda, że w tym roku nie było akcentu złoto-ciepło- jesiennego... Dobrej niedzieli!

      Usuń
  7. Ach i u Ciebie na balkonie i w domu zrobiło się cudnie i jesiennie :) Mnie jakoś jesień nie zaskoczyła (ale zima już na pewno tak - nie ważne kiedy przyjdzie, zawsze mnie zaskakuje) - na Mazurach co prawda chłodno, ale w sumie dość słonecznie, więc nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Arletko! No właśnie u nas zaskoczenie było wielkie:))) - pierwsza niedziela października jeszcze letnia, krótkie rękawy, 20C.. A później przyszedł wicher i deszcze i tak jest z przerwami - do tej pory.. A na tarasie jeszcze bardziej kolorowo się zrobiło:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
    2. I juz po słońcu, buro i ponuro - ale za to nasze balkony mają się dobrze ;)

      Usuń
  8. Pięknie i kolorowo. Judaszowca zazdroszczę, bo sama na niego poluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu! Mam nadzieję, że judaszowiec przeżyje zimę:) Na pewno wymaga okrycia i że z takim wsparciem da radę:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  9. Jesień uwiła sobie przytulne gniazdko na Twoim tarasie . Miło i kameralnie , pośród roślin , w ciszy , niedostępni dla postronnych obserwatorów możecie wypoczywać lub pracować . Każdemu życzę takiej oazy. Salon sprawia podobne wrażenie , nie tak kolorowy , w barwach naturalnych , sprzyja wyciszeniu i refleksji .
    Bardzo kameralne miejsca ,podobają mi się bo emanują spokojem .
    Pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Irenko! Dziękuję za miłe słowa, w istocie oba miejsca to oaza spokoju:) Szkoda, że nie było złotej jesieni, dziś padał śnieg z deszczem.. Ech..
      Ale za to - zawsze jest nadzieja na następną wiosnę:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)