niedziela, 19 kwietnia 2015

Nieregularność..

Kapryśna Wiosna w tym roku.. Kolejny tydzień za nami, z pełnym pogodowym zestawem - wiatr, wicher, śnieg, deszcz - ale i piękne Słonko.. 
Ogródek bardzo jeszcze smutny, ale coś tam zaczyna się dziać! Cieszy każda roślinka, która chce wyrastać w trudnych geograficzno - glebowych warunkach naszego obejścia..
Jest pomysł hodowli skrzynkowej kolejnych roślinek:))) Ale trzeba będzie go odłożyć, bo .. na horyzoncie odwlekany niemożliwie remont tarasu przed nami.. Brrrr... Pan Jurek zjawi się pod koniec maja ze swoimi maszynami, taras z ogródkiem stanowią niejako całość, a miejsca ogólnie nie za wiele... Nie ma  możliwości na razie zagracać i tak małej przestrzeni.. Ale jak już będzie po.. :)))
Taki fajny, wiekowy kosz od autoklawu znalazłam w służbowych zakamarkach ..
Niektórzy to mają dobrze..
 Bierzemy więc przykład i jak tylko jest okazja i pogoda pozwala, i my korzystamy, póki jeszcze można:)))
 Ciasto to niejaki Tofurnik - całkiem niezły, jak się okazało:)
Dobrego i słonecznego tygodnia Kochani!

22 komentarze:

  1. Mam ochotę na takie ciasto! Wygląda pięknie! Masz super bloga i miło będę przychodzić tu i "spoglądać na rower". Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo serdecznie! Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do spoglądania na rower:))) Odwiedzę Cię na pewno:) Pozdrowienia nadmorskie!

      Usuń
  2. Nie uwierzysz ale mam podobne ciasto w kuchni,spód herbatniki a góra sernik z nutą pomarańczową:)A ogród masz bajeczny.A te skrzynki cudne,widać podobają nam sie podobne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry sernik nie jest zły:) Nawet taki wegetariański:) Ogródek to u nas trudny temat, ale zobaczymy, może w końcu wyjdzie coś fajnego... Skrzynki to było moje marzenie od dawna:)) No i ja kupiłam 5, mój M. dokupił 6 i mamy teraz duuużo) Dwie trafiły do domu na koce i papiery, reszta czeka na zasiedlenie:) W istocie:))) - zgadza nam się światopogląd w wielu sprawach:))) Pozdrowienia serdeczne Beatko!

      Usuń
  3. Kwiecień plecień bo przeplata:) Nie martw się, za chwilę wszystko wybuchnie zielonością. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Polinko:) Mam taką nadzieję:))) Teraz chłodzi nas Morze - za to jesień zwykle jest cieplejsza niż w reszcie kraju:)) Mimo tego zimna - roślinki pracują, pracują i swoje robią:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  4. Czyżby sernik z tofu? Uprawy skrzynkowe to jest jakieś rozwiązanie - choćby podążanie za słońcem ułatwione :)))
    A co to autoklaw?
    U mnie było dziś słonecznie cały dzień, tylko wiatr chłodny, ale co tam, przed obiadem grasowałam w polarku po ogrodzie i aż mnie słonklo rozbierało, a po obiedzie czyatałam na werandzie siedząc w kurtce i rękawiczkach:)))
    No bardzo jestem ciekawa Waszych pomysłów, zwłaszcza na schody i zadaszenie (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Lewkonio:) Serniczek z tofu i owszem. Z takiej fajnej wegańskiej knajpki we Wrzeszczu (polecam ją bardzo, jak drogi zawiodą turystyczne do Starego Wrzeszcza na ul. Wajdeloty)
      Autoklaw to takie urządzenie do jałowienia sprzętu laboratoryjnego lub inaktywacji drobnoustrojów:))) Koszyk się przyda - oj, jak bym chciała, żeby było już po tym remoncie... Pomysły pokażę oczywiście:)) A co wyjdzie z tego pomysłu skrzyniowego zobaczymy, mam nadzieję, że coś fajnego.. Uwierzysz, że moje szafirki dopiero zbierają się do kwitnienia:))? Pozdrowienia nadmorskie:)

      Usuń
  5. To będzie się u Was działo. :) A jak bedzie po... to oczywiście pokażesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewuś:) Oj, będzie... To na razie ostatni z dużych remontów, jakie mamy w planach.. No i pewnie, że pokażę co nam wyjdzie:)) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  6. Ciasto wygląda smakowicie, a roślinki i słoneczko napawają radością i nadzieją. Życzmy sobie rozkwitu wiosny i pożegnania wichur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, już by się chciało tego ciepła:)) Zaglądam do moich roślinek codzienne - czy urosły, czy są większe:))
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  7. Czy ten sernik faktycznie jest z tofu? wygląda bardzo smakowicie. W piątek upiekłam ale normalny sernik.
    Twoje skrzyneczki są świetne. Myślę, że macie bardzo ciekawy pomysł na nowy taras.Ten był bardzo ciekawy.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo:) Sernik w istocie z tofu, bardzo smaczny.. Ten z bardzo fajnej wegańskiej knajpki (jest ona we Wrzeszczu na ul. Wajdeloty - może się przyda taki namiar).. Skrzynki same w sobie mają dużo uroku i od dawna takie chciałam:)) Zobaczymy, co nam wyjdzie z tych remontowych zamiarów:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  8. No to ja chyba najbardziej kibicuję tym skrzynkowym planom :) No i jestem ciekawa również jak tarasik się zmieni. Co do pogody, to u mnie wszystkie poranki jeszcze bardzo chłodne (dzisiaj niezły przymrozek nawet był) i roślinki jakoś za bardzo rosnąć nie chcą jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie:) Na razie mamy piękne słonko, roślinki nieśmiało się zielenią, ale prawdziwe ciepło jeszcze przed nami:))) Dobrego dnia Aniu!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  10. Kotkowi wystarczy trochę słoneczka i już jest szczęśliwy, a my chcemy słońca więcej i pięknej kolorowej wiosny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Weekend cudny mamy! Wiosna przyszła:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  11. kotkowi to dobrze....
    ale nabrałam smaka na ciasto...dobrze,że mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w progach Niebieskiego Roweru:) No:) KOT żywot ma anielski:)) Mały leniuszek:)) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)