środa, 18 marca 2015

Skojarzenia:) ... wielkanocne..

Przeglądałam ostatnio zdjęcia z Holandii - przyjaciółka prosiła o inspiracje wakacyjne..

No i trafiłam w zbiorach zdjęć na owce:)) Ta niżej jest po prostu przecudna.. Ten wzrok:))))...
No i tak mi się z Wielką Nocą te owce skojarzyły:))), mimo, że tu na zdjęciach to koniec lata...
A do Holandii planujemy wrócić.. Przede wszystkim Fryzja kusi..



Urocze są te holenderskie domki.. Mimo, że czasem bardzo wiekowe - pięknie są zadbane, odmalowane.. I te dekoracje..



Owce również są zadbane i bardzo czyściutkie:))





Coraz cieplej u nas, chociaż do rekordu Wrocławia i 16C (!!) jeszcze daleko:) Dobrej środy Kochani!

12 komentarzy:

  1. Jak mi się nadal marzy Holandia... Wiesz, ze już kilak razy wybierałam się tam... i zawsze coś stawało na przeszkodzie? ;/ Świetne zdjęcia, dziękuję Ci za nie ;) Owieczki uwielbiam :) Ostatnio podobną głaskałam, co sprawiło wielką radość :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aldi:) Oj, to szkoda.. Ale czasem tak bywa, że życiowe ścieżki plączą się nadmiernie.. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się dotrzeć do Zielonego Kraju:) A owieczki super, takie do ukochania:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  2. Podróżujesz na maksa:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Polinko! A bo podróże kształcą:))) Ta była co prawda 3 lata temu, ale wspomnienia miłe przyniosła:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  3. Bardzo piekne zdjecia, te domki sa urocze! Nas tez kusi Holandia. Moj bardzo dobry kolega tam pracuje i juz chyba ze dwa lata zaprasza... moze wreszcie sie zdecydujemy i cala rodzinka wyjedziemy na krociutkie wakacje. Dziekuje za inspiracje! :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu! To polecam Wam bardzo wyjazd do Holandii:) Naprawdę warto:) Jak masz ochotę zajrzyj u mnie do zakładki "Holandia" z bocznego paska - jest tam kilka pomysłów, co w Holandii zobaczyć:)) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  4. Fajne te domki. I takie zadbane... Czemu u nas tak nie może być??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha:) Nasze w sumie również zadbane.. Tyle, że inaczej... I u nas większa różnorodność i to wprowadza poczucie pewnego chaosu.. Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  5. Ja jestem zauroczona Holandią. Uwielbiam ten kraj.
    Twoje zdjęcia są bardzo urokliwe a baranki prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również Holandia skradła serce:) Na pewno tam wrócimy:) A baranki takie do ukochania:))) Dobrego weekendu!

      Usuń
  6. Wsi spokojna, wsi wesoła... Sielsko to wygląda przez pryzmat kolorowych domków i puchatych owiec :) Te z trzeciego zdjęcia przypominają ryjące w trawie dziki :)
    Marzy mi się ostatnio Holandia, w pierwszej kolejności zapalają się dwa hasła - Muzeum van Gogha w Amsterdamie i kwitnące pola tulipanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bee:) Ano sielskie te obrazki, w istocie:) I co ciekawe - dzieje się to 20 km od Amsterdamu:)) W Holandii takie miejsko - wiejskie obrazki zaskakują w wielu miejscach:) A kolejność obiektów do zwiedzania jak najbardziej prawidłowa:))) Tulipany to maj - czerwiec i również marzy nam się taka wycieczka.. Dobrego weekendu!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)