czwartek, 5 lutego 2015

Zimowy taras....

Właściwie to (z przerwami) śnieg jest u nas od Bożego Narodzenia.. Znika, pojawia się nowy, mniej go lub więcej.. Taka łagodna odmiana zimy, bo mróz do tego niewielki, a i śniegu na tyle mało, że dekoruje, a nie jest uciążliwy..

Taki taras również ma swój urok:)))




Bezcenna mina KOTA z ostatniej niedzieli "No nie, znowu dosypali nowego śniegu:(((("
"No i co robić, co robić z tym obrzydliwym śniegiem.... uch"
 
Muffin śniegu nie lubi, oj nie lubi.. Śmiesznie otrząsa łapki i woli ten śniegowy świat oglądać z parapetu w pokoju:)

Na razie bez zmian - dostawa nowego śniegu pojawiła się i dziś:) Dobrego czwartku Kochani!
PS. Wianki by Madelinka z "Przeplatane kolorami"

12 komentarzy:

  1. Super zdjecia! U nas tak samo, snieg pada, i snieg znika :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za miłe słowa:) i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. A moja piesa uwielbia śnieg. Śliczny masz taras. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:) Taras jest fajny, to fakt, ale jeszcze fajniejszy jest latem:) Koty sąsiadów również śmigają po śniegu aż miło.. Ale nasz Paryżanin ze śniegiem nie ma po drodze:))))

      Usuń
  3. A tu w Anglii szaro , buro i zimno. Niestety nie mam tak ładnie i biało na tarasie jak Ty. Mój synek śledzi prognozę regularnie i wciąż ma nadzieje na odrobinę tego zimowego puchu, ja zresztą też .
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu! W istocie, u Was na Wyspach śnieg może być towarem deficytowym.. Zima w tym roku chyba wszędzie dosyć łagodna.. Pozdrowienia dla Was i życzenia, coby spadło chociaż trochę białego puchu i ucieszyło Młodzieńca:))

      Usuń
  4. Dobrze , że biały śnieg przykrywa jesienne szarości, ale ja czekam na wiosnę, jak Twój kotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Jeszcze pewnie trzeba będzie trochę na Wiosnę poczekać:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń

  5. "Aqueles que passam por nós, não vão sós,
    não nos deixam sós.
    Deixam um pouco de si, levam um pouco de nós." (Antoine de Saint-Exupéry)
    Obrigada pela visita carinhosa!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  6. :)))) Thank you for visiting! Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój taras zawsze budzi mój podziw. Teraz zimową porą też wygląda fantastycznie.
    Moja Bellusia uwielbia śnieg. U mnie pada od trzech dni.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za miłe słowa:) U nas dla odmiany - odwilż:) Mam nadzieję, że taras przejdzie w końcu odkładany wielokrotnie remont w tym roku:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)