wtorek, 12 sierpnia 2014

Śliwkowo, fioletowo..

Dostaliśmy od Rodziców śliwki - bardzo słodkie i pyszne.. Śliwki... Taka pierwsza, delikatna oznaka jesieni.. A jak śliwki - to ciacho:)

Przepis na pyszne, puszyste ciasto ze śliwkami wykorzystałam ze strony Home on the Hill (klik).
Zmieniłam przepis o tyle, że u mnie zamiast maki pszennej pojawiła się mąka orkiszowa. Ciasto jest naprawdę pyszne - polecam!

 


A przy okazji - stołeczek wykonany w pracowni OldVicarage (klik)  Stołeczek jest cudny, z drewna rozbiórkowego, z duszą i charakterem:) Warto zajrzeć na stronę tej pracowni, można tam znaleźć prawdziwe cuda:) Dziękuję Kasiu raz jeszcze!

Zakwitł jeden z pojemnikowych powojników:) Na razie skromnie, mam nadzieję, że w przyszłym sezonie kwiatów będzie więcej..
Dobrego letniego popołudnia!

14 komentarzy:

  1. Droga Anex (???)... właśnie opublikowałam sobie nowy post, wróciłam na listę blogów, zajrzałam do Ciebie i SZOKKKK!!!
    W pierwszej chwili nie mogłam załapać o co chodzi:)))
    Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję za miłe słowa, naprawdę zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę:)
    Jeszcze raz dziękuję!!!
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu:) Powtórzę raz jeszcze - stołeczek jest cudny, a Wasze inne wyroby zachwycają:) A niespodzianki są fajne:):) I ja dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ach... z tego wszystkiego nie napisałam, że ciacho wygląda przepysznie, powojnik śliczny i kosz ze śliwkami też śliczny:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, na te śliwki i ciacho to ja się piszę, dosłownie zadzieram kiecę i lecę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj Madelinko, zapraszam :))))

      Usuń
  4. Ciasto wyglada naprawde pysznie!!! Dziekuje za przepis :) A stolik cudowny, bardzo takie lubie.
    Zycze milych dni :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu:) Ciasto polecam - bardzo jest dobre:) Zajrzyj do Kasi, do pracowni, ma tam inne zachwycające rzeczy:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  5. Ciasto i kosz ze śliwkami wyglądają bardzo apetycznie.
    Myślę, że w przyszłym roku powojnik okryje się mnóstwem kwiatów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa Łucjo:) Powojniki bardzo lubię i również mam nadzieję, że będą kwiaty:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  6. Ciasta to ja uwielbiam, chyba nie ma takiego,którego bym nie lubiła:) Twoje wygląda smakowicie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre ciasta to jest to:) Osobiście za tortami nie przepadam:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  7. Bardzo smakowite zdjęcia:)))
    Kilka dni temu zerwałam pierwsza śliwkę w naszym ogrodzie, z tych olbrzymich i słodkich, i rozejrzałam się wokół, a tam - lawenda, dzwonki, hortensja, choć już przekwitła, wrzosy, rozchodniki, floksy, gipsówka, dalie, powojniki, i róża - wszystkie odcienie fioletu od śliwkowego poprzez lila po niemal biskupi róż.
    I pomyślałam, że fajny temat na post. Byłby. Gdybym jeszcze prowadziła blog.
    Ale cóż, brak sił i sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lewkonio kochana! No właśnie - chciałam obejrzeć Twój kredens, a tu nie ma postów.. Myślałam, że jakaś awaria.. Bardzo lubiłam Twoje wpisy, bo sens miały ZAWSZE! Ale rozumiem brak sił.. Wyobraziłam sobie Twój ogródek - cudny musi być! Trzymaj się dzielnie Niewiasto - pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  8. U mnie dziś był plaśniak ze siwkami a na drzewach bardzo ich malutko ,,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)