środa, 2 kwietnia 2014

Wiosenna wolność:)

 






 
 


Pięknego wtorku Wam życzę:)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :):) Cudne są:) Również pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piekne konie, piękne światło:) Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Polinko:) Takie świetliste jest Podlasie wiosną:) Serdeczności!

      Usuń
  3. Mam wielką słabość do koni. Te przypominają mi dzikie konie z Dulmen w Niemczech.
    Piękne konie i wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te tutaj to są hucuły z mojego ukochanego Podlasia:) Również przesyłam bardzo serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
    2. Teraz dopatrzyłam się, że to hucuły. Przepiękne koniki.
      Życzę miłego, słonecznego weekendu:)

      Usuń
  4. Ależ cudne konie...uwielbiam na nie patrzeć.U mnie wśród znajomych sporo koniarzy ale jakoś nigdy ani ja ani dzieciaki nie złapały bakcyla,choć jeździłam z moja przyjaciółką do stajni i oglądałam konie.Uwielbiam to.Właśnie wybieram sie do sklepu a tu 1 stopień...zamarznę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konie są cudne! Bardzo mądre i w ogóle mają w sobie to "coś":) Tak jak KOTY:) U nas było dziś rano 0,2C:(:( Mam nadzieję, że moje kwiatki to przeżyły.. Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten blog pozwoliłam sobie go nominować do zabawy Liebster Blog.
    Wiecej informacji na moim blogu.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię bardzo serdecznie:) I dziękuję za nominację i propozycję zabawy:) I za dobre słowa o blogu:) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Dear Anex, you make beautiful pictures my dear! And the horses are realy a symbol for freedom!
    Have a sunny spring
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello! Thank you for your kind words :) Also, I wish you a beautiful spring! Greetings from Gdansk :)

      Usuń
  7. Mialam spytac gdzie takie piekne zdjecia zrobilas , ale doczytalam ze na podlasiu . Ale cie nosi wszedzie , to dobrze dla nas , bynajmniej zdjecia mozemy zobaczyc ,.. dziekuje ze jestes,,,,,,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Wioluś:):) Fajnie, że jesteś z powrotem!! I fajnie, że mogę taką przyjemność sprawiać zdjęciami:) Dobrego tygodnia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)