środa, 30 kwietnia 2014

A w niedzielę...

A w niedzielę rozpoczęliśmy sezon letni:) Była przepiękna pogoda w ubiegły weekend u nas, co należy odnotować, bowiem z pogodą w weekendy bywa różnie:)
Sezon rozpoczęliśmy na tej samej działce Przyjaciół, na której kończyliśmy ubiegłoroczny:) Fajna pętla czasowa..

I jednak co wiosna, to wiosna.. Fajnie, że jest wreszcie i u nas:) I mam nadzieję, że prognozy na majówkę się nie sprawdzą, bo planów spędzania czasu w plenerze mamy ogrom:)
Dobrego popołudnia!

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Witaj Niko:) Oj tak:) Jest taka ogromna potrzeba przebywania na świeżym powietrzu:) A dobry grill nie jest zły:) Fajnej majówki życzę!

      Usuń
  2. Ale fajnie a u mnie pracowicie,ale za to sobota i niedziela wolna!!chyba spędzę ją na tarasie,trochę chcę posadzić roślin a potem nacieszyć się nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry plan Beatko:) Odpoczynek to bardzo ważna sprawa! Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze:)

      Usuń
  3. Wszystko wyglada tak pieknie, tak smacznie :) :) U nas (w Czechach) 30.4. jest taka tradycja - palenie czarownic, wiec wielka okazja do ogniska, opiekania mieska... ciesze sie :)
    Zycze pogodnych wolnych dni :)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu:) Oooo:) A to ciekawostka:) Nie wiedziałam o takim zwyczaju u Was:) Również życzę dobrego wypoczynku i dobrej zabawy:)

      Usuń
  4. Ja tez się cieszę, że ja mamy i to jaką cudną w tym roku!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Witam Cię bardzo serdecznie! W istocie, piękna Wiosna w tym roku, mimo, ze ciut kapryśna:)

      Usuń
  5. I pięknie, i pysznie, i sielsko...!! :)) Wspaniały czas! Mam nadzieję, że majówka równie dobrze Ci się uda :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, było cudnie:) Niestety wraz z 1 maja napłynęło do nas arktyczne powietrze i z posiedzeń biesiadnych na razie nici:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  6. Aniu, bułeczki wyglądają pysznie!
    Pozdrawiam serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)