wtorek, 18 marca 2014

Woreczki i uzupełenienie - zawieszka:)

Woreczki na chleb wykonane przez Qrkę:) (klik) Jak wszystko co tworzą zdolne dłonie Qrki - piękne! Grafiki w stylu francuskim - perfekcyjne:) Qrko, bardzo, bardzo Ci dziękuję - a specjalne podziękowania z niespodzianki:)



Wicher mamy i dużo chmur.. Mam nadzieję, że to przejściowe.. Dobrego popołudnia!

Edit

Qrka zrobiła też kolejną zawieszkę:) Z tekstem na zamówienie.. Nie zdążyłam zrobić jej zdjęć zanim poszła do Zamawiającego - dopiero dziś dostałam fotkę z miejsca docelowego..Fotka jakości nie najlepszej, ale coś tam widać:)




 

12 komentarzy:

  1. Tak, Qrka jest bardzo zreczna :) Cudowne rzeczy Ci przeslala! Zycze udanych i pogodnych dni, Anex.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Jolu! Dziękuję za odwiedziny:) Przestało wiać:):):) I od razu lepiej! Qrka jest niesamowita! Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  2. O tak, woreczki są bardzo piękne. Świetne są grafiki w stylu francuskim.
    Otrzymałaś piękny prezent. Tobie i sobie życzę słonecznych, spokojnych, bezwietrznych dni.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo:) Dziękuję:) Grafiki są cudne, napisy w tym stylu bardzo mi się podobają we Francji. A teraz mam ich odrobinę w domu:) Przestało wiać:) I popadało.. Gdyby przyszło ciepło - zrobi się wreszcie zielono:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  3. We francuskim stylu, czyli moim ulubionym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aldi:) Również bardzo go lubię:) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Qrka potrafi. Bardzo fajne te woreczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:) Qrka to firma ze znakiem Q:):) A woreczki świetne! Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Witaj Paulinko:) Fajne są bardzo:) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Aniu jak dałam na tłumacza napis z woreczków na chleb...to okazało sie ,że to reklama starego młyna....od razu pomyślałam,że pasująca do chlebka:))))))))))) Dziękuję i miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko:) Napis - The Best:) Perfekcyjnie wyszło wszystko razem:) To ja bardzo Ci dziękuję:) Wymyśliłam następną robótkę, napiszę Ci @:):) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)