poniedziałek, 24 marca 2014

DIY - ławka brzozowa:)

Jest:) Inspirację pokazywałam (tu) Oczywiście nasza różni się od oryginału, ale to nic:) I tak bardzo się z niej cieszę:):) W planach są następne wariacje na temat:) Ten egzemplarz powstał z materiału, który leżał dostępny w ogródku.. Pewna koślawość według mnie dodaje ławce uroku:)
A do DIY potrzeba sporo młodych brzóz no i najlepiej silne i sprawne dłonie męskiego przedstawiciela rodu ludzkiego, z piłą i wiertarką w zestawie:) Konstrukcja i wykonanie - bardzo proste:) Najpierw powstały "nogi", do nich trzeba dokręcać kolejne elementy "blatu":) A na koniec - ukośne wzmocnienia..
Wczoraj było można podziałać trochę w ogródkach i na tarasie.. Więc ławka od razu zyskała wystrój:) Bo tak w ogóle to kapryśna u nas bardzo jest Wiosna.. Pąki roślin - z każdym dniem większe, ale ogólnie sprawiają wrażenie jakby jeszcze nie wierzyły, że to już trzeba się rozwijać.. Jeszcze jest taka szara mgiełka wszędzie, a zieleń bardzo nieśmiała..


 



Bardzo cieszą te kolory i mam nadzieję że zapowiadane ochłodzenie szybko minie.. Bardzo dobrego tygodnia Wszystkim życzę:)

16 komentarzy:

  1. Ojejku! Ale pięknie kolorowo u Ciebie!! Cudne kompozycje kwiatowe, wianuszek śliczny :) A ławeczka rewelka! Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Kolory bardzo już potrzebne:) bo Wiosna nadal u nas jakaś opieszała:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Na takiej ławeczce...ach, kompozycja idealna! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Polinko! Ławeczka może być wykorzystywana ro wielu zastosowań:):) Na razie będzie miała kwiaty:) A co dalej - zobaczymy:) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Mnie też zachwycił wianuszek. Sama go wykonałaś?
    Kwiatów wiosennych u Ciebie dostatek! Na brzozowej ławeczce wyglądają bardzo malowniczo.
    Życzę miłego, słonecznego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo:) Wianek powstał spontanicznie - nasza winorośl wymagała sekatora:) Do tego kilka gałązek bukszpanu i gotowe:) Takie proste formy bardzo mi się podobają:) A kwiaty wczoraj trafiły na przechowanie do ganku, bo od rana śnieg mamy z deszczem i tylko 3C.. Ale mam nadzieję, ze to przejściowe, weekend ma być ciepły i słoneczny:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  4. Pięknie już u Ciebie, jak kwitnąco! ;o) Ławka rewelacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aguś:) Dziękuję:) I również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. Męski przedstawiciel rodu ludzkiego spisał się na szóstkę! No kochana, skarb po prostu (ten przedstawiciel), skoro takie meble spod jego rąk wychodzą. Ławka wygląda super. Początkowo myślałam, że do siedzenia ma służyć, choć nie wątpię, że można, ale w tych kwiatach wygląda przepięknie. I tym właśnie przypomniałaś mi, że opóźniona tej wiosny jestem i jeszcze kwiatków nie kupiłam na moje tarasowe kąty. Ech, może dzisiaj... :)
    Uwielbiam te stokrotki!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dominiko:) Dziękuję za miłe słowa:) Przedstawiciel bardzo lubi testować swój sprzęt, typu piły różne (nie wiedziałam, że może być tyle ich rodzajów) i wiertarki i chętnie podejmuje wyzwania:) Siedzieć jak najbardziej na ławce można i myślę, ze zastosowań będzie miała ona wiele:) Kwiatki na razie trafiły na przechowanie do ganku w domu, bo śnieg dziś z deszczem mamy.. A stokrotki są w istocie The Best.. Proste kwiatuszki, a takie śliczne! Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  6. Ale Ci wiosna strzeliła na tarasie. U nas wczoraj i dzisiaj deszcze. Chociaż w porannej mżawce wczoraj coś tam posiałam, to dzisiaj nijak się nie da robić w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha:) Tylko na tarasie.. Dziś mamy śnieg z deszczem i 3C.. Ale pocieszam się, że od jutra ma być lepiej:)
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  7. Bardzo pieknie u Ciebie!!! Tyle kwiatkow!!! A lawka swietna, super pomysl :)
    Co do pogody... to u nas tak samo. W sobote bylo taaak pieknie, ale od niedzieli pada deszcz, na gorach snieg :(
    Sle wiosenne pozdrowionka! Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu:) Dziękuję za miłe słowa:) Mnie również ławka bardzo się podoba:) A pogoda w wielką kratkę:):) Dziś śnieg z deszczem mamy.. Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  8. Ale się pięknie zrobiło.Cudownie!!!A ławka świetna,fantastyczny pomysł:))Tylko u mnie tych chętnych męskoch dłoni pewnie by nie było.No,dłonie są:)Ale mało chetne:)))A wiosna,no faktycznie coś ostatnio nas nie rozpieszcza.,U mnie na tarasie nic sie nie dzieje.Za to nad jeziorem,posprzątane po zimie,co mnie bardzo cieszy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Beatko:) Wiosna u nas kapryśna bardzo.. Zimno i pada.. Podobno od jutra ma być lepiej:) U nas - jest park maszynowy i dłonie chętnie go testują i nie wzbraniają się przed moimi pomysłami:) A z kwiatami zdążysz:) - moje powędrowały do ganku w domu, bo bałam się, ze nie wytrzymają dzisiejszej aury:) I taka to zabawa w przenoszenie:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)