sobota, 15 lutego 2014

Inny kawałek morza..

Z cyklu - propozycje na wakacje:) 
Morze się tu przewija w sporych ilościach, ale gdzie na spacer, jak w okolicznych lasach błocko po kostki, a tereny miejskie jakoś nie pociągają:)
Kilka obrazków z Wyspy Sobieszewskiej - fajnego miejsca na wakacje.. Jest to jak najbardziej gdańska aglomeracja, dojeżdża tu autobus miejski, a jednocześnie - miejsce ciche i spokojne. A jak ktoś lubi ptaki, znajdzie tu Raj:) Ptasi:) Widać jeszcze zimę - niby ciepło, ale poza plus 5C temperatura nie chce podskoczyć a i przymrozki ranne oferuje w wyższym zakresie..


 


 
Ujął mnie bardzo za serce ten rower:)



Dobrej niedzieli:)

24 komentarze:

  1. Dziękuję za kolejny cudowny spacer nad morzem:). Muszę zapamiętać, że tam jest też Ptasi Raj i jak będę w pobliżu, pojechać tam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Bardzo polecam tą okolicę - bo niedaleko jest Świbno, Mikoszewo, Przegalina - takie trochę mniej uczęszczane miejsca nad morzem:) Warto zajrzeć:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Często po Twoim poście mam ochotę iść na spacer ;))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aldi:) Oooo:) To super! Właśnie o to chodzi:) Powiem Ci, że sama odczuwam niedosyt spacerów, więc jak tylko jest okazja - nogi w ruch:) Uściski!

      Usuń
  3. Fajny wypad, dla mnie byłby zbyt odważny, ale czuję zapach morskiej bryzy i klimat tego jeszcze zimowego spaceru, orzeźwiająco :-)) buziaki***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madziu:) Orzeźwiająco było bardzo, to fakt:) Ale morze o tej porze roku jest cudne! I to, ze nie ma tłumów.. Serdeczności!

      Usuń
  4. I to Polska właśnie !? Piękna :)) Najbardziej podoba mi się droga przez morze :)) Miejsce grzechu warte. Sprawdziłam już nawet możliwość zakwaterowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w progach Niebieskiego Roweru:) Polska, Polska - i okazuje się, że może być piękna:) Jak pisałam wyżej w odpowiedzi dla Gigi - okolica ogólnie jest fajna, taka mniej uczęszczana przez turystów ale fajna:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia i ujęcia :) Ech...nad morzem byłam 2 razy w życiu... Kocham góry, no i bliżej mam do nich :) Ale coraz częściej przez myśl przewija się chęć zobaczenia znów morza i pokazania go moim maluchom... :) Więc może w tym roku wakacje nad morzem poza sezonem uda się uskutecznić.. :) Się zobaczy... A jak na razie z chęcią pooglądam fotoski z Twoich spacerów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aguś:) Góry tez fajne:) I mają swój urok:) Wakacje nad morzem super sprawa, ale zdecydowanie przed albo po sezonie:) Sobieszewo, Świbno, w ogóle Mierzeja Wiślana - chyba są ciut tańsze niż Hel i okolice Władysławowa.. Cieszę się, że zdjęcia ze spacerów się podobają:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. No właśnie, każdy zakątek Polski ma swój urok :)) Dziękuję za podpowiedzi, gdzie lepiej się wybrać i fajnie spędzić wakacje :))) Pozdrowionka!

      Usuń
  6. Ujmujące są wszystkie fotki, tęskno mi do morza się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krófko:) Dziękuję:) i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Witaj Aguś! Cieszę się i dziękuję za odwiedziny! Mam nadzieję, ze dobrze u Was wszystko? Serdeczności!

      Usuń
  8. Cudne zdjęcia,a ja w tym roku ani razu jeszcze nie byłam nad morzem....wiesz,podjeliśmy decyzję,że jeśli damy radę finansowo,to otworzymy mały ośrodek z domkami i małą salą/jadalnią w Nadolu nad jeziorem.Nie wiem czy to dobry pomysł,boję się bardzo,czy sie uda,ale chcę zaryzykować.Tym bardziej,że będzie u nas stok narciarski.Jest u nas tyle pięknych miejsc i blisko morze,więc mam nadzieję,że sie uda.A przy okazji,zmieniam wystrój naszego domku i szukam fajnych zdjęć do wywołania i powieszenia na ścianie.Mam zdjęcia łąk ale teraz motyw przewodni to morze i stąd pytanie,może masz jakieś fajne zdjęcia do wykorzystania?Jeśli to nie problem oczywiście.Bo ja pojechałabym też zrobić zdjęcia ale czasy mało a chcę zakońćzyc zmiany w domku:)Daj znać jak co podaję email:bfedde@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Beatko! Super pomysł, super! Dacie radę, a jak ma być stok narciarski to na pewno będą goście:) I okolica piękna, tak jak napisałaś - i jezioro i morze blisko i lasy piękne - wszystko co najlepsze:) Zdjęcia w wielką radością prześlę Ci, nie ma sprawy:) Postaram się jak najszybciej to uczynić:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  9. Dzisiejszy dzień jest kolejnym szarym i pochmurnym...
    Musieliśmy się trochę zrelaksować...Zapakowaliśmy Bellusię i rowery ...
    Nie robiłam żadnych zdjęć.
    Przed chwilą wróciliśmy do domku...
    Siadam do komputera, a tu? cudowne zdjęcia z nad naszego pięknego morza.
    Fantastyczne ujęcia. Przepiękne.
    Jesteś mistrzynią w fotografowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo:) Oj, zarumieniłam się:) Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa:) Mnie się Twoje zdjęcia bardzo, bardzo podobają! U nas dziś prawdziwe przedwiośnie - i słonko i nawet przez chwilę było prawie 10C, później chmury i deszcz, znów słońce.. Ech.. Chciałoby się powiedzieć - Wiosno, pospiesz się:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  10. Kolejne cudowne zdjecia! Dziekuje :) Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu:) Dziękuję:) I również serdecznie pozdrawiam:):)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Piękne zdjęcia u Ciebie! Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Tak blisko mam a nigdy tam nie bylam , sliczne zdjecia., musi byc tam cudnie ,,.. Pozdrawiam cieplitko ,,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)