wtorek, 7 stycznia 2014

Niespodzianka:)

Bardzo, bardzo dziękuję Wam za życzenia Noworoczne! Za wszystkie dobre słowa i Waszą obecność:) - dziękuję i również życzę Wam raz jeszcze - samych dobrych dni w nadchodzącej przyszłości!
Nowy Rok zapowiada się interesująco:))) - oby nie zapeszyć:) Ale o planach i zamierzeniach tegorocznych - innym razem, po maratonie w tym temacie w pracy, ojjj... potrzebna jest chwila przerwy w dalszym planowaniu:)
Pierwszy z tegorocznych długich weekendów upłynął nam rodzinnie bardzo i mało zaglądałam do wirtualnego świta. Dziś chciałam się z Wami podzielić radością z przemiłej niespodzianki, która dotarła do mnie jeszcze przed Świętami za sprawą Lewkonii:) (klik)
Przesyłka w całości była zachwycająca - pięknie opakowana jako paczka, jak również każda rzecz oddzielnie posiadała swój wierzchni wystrój. Zdjęć oczywiście nie mam - nie pomyślałam żeby zrobić temu wszystkiemu portrety (nie ukrywam - ciekawość wzięła górę) no i...
Ale jak wiadomo, nie rzecz w opakowaniu:)
Zawartość wzruszyła mnie bardzo.. Tym bardziej, że to haft - pracochłonny i czasochłonny (pisałam już nie raz, że do robótek ręcznych talentu nie posiadam, więc tym bardziej podziwiam takie talenty u innych:). Lewkonia wyhaftowała pierwszą literę mojego imienia i to jak pięknie!
Lewkonio, bardzo, bardzo dziękuję Ci za tą cudną niespodziankę:)

Oprócz monogramu była piękna kartka z życzeniami i słoiczek dżemu brzoskwiniowego:) Dżem czeka na sobotnie, niespieszne, rodzinne śniadanie - będzie miła odmiana po świątecznych smakach..

Dziś było u nas 8C:) Zimy nie widać, ale może i dobrze? Po doświadczeniach ubiegłorocznych ze śniegiem - możne nie ma co jej tak bardzo wyglądać:)?
Dobrego tygodnia!



14 komentarzy:

  1. Obawiam się niestety, że śniegiem może sypnąć w najmniej oczekiwanym momencie:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie Paulinko, oby nie:) Serdeczności!

      Usuń
  2. Miłe otrzymać taką niespodziankę :). Zima może dla mnie nie przychodzić, ale dla roślin może być niebezpieczna, gdyby się zdecydowała przyjść. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) W istocie, roślinki mogą być biedne.. U nas na razie nie jest tak źle, bo temperatury raczej jesienne, ale na południu Polski roślinki uznały, ze wiosna.. Ale na pogodę wpływu nie mamy:) Serdeczności!

      Usuń
  3. Prześliczny prezent. Ten haft, to faktycznie trudna sprawa.
    Dżemik brzoskwiniowy? to prawdziwa pychotka.
    Przypuszczam, że bez konserwantów. Jak otworzysz poczujesz zapach lata.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo:) Haft jest prześliczny! A na dżemik czekam, bo to domowej roboty specjał:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kochana !
    Prezencik naprawdę cudowny i jak ładnie się u Ciebie zadomowił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu! Dziękuję za odwiedziny:) Prezent jest cudny i mam nadzieję, ze dobrze się czuje w obecnym miejscu:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  5. Dostałaś cudowny prezent.U mnie dziś było 10 stopni i gdy wyszłam rano na dwór ....poczułam wiosne!!!Tylko obawiam się,że zima i tak nam dowali a ja wcale nie tęsknię za zimą:)))Dla mnie mogłoby jej nie być"))))Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha:) To u nas nieco chłodniej:) Zobaczymy jak będzie - i ja nie tęsknię za zimną:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  6. Oj, Ty, Ty! :) Aż się rumienię :))) No teraz to już muszę się zacząć doskonalić w temacie, by nie siadać na laurach, bo wstyd by był :))) Ciesze się bardzo, że wpasował się ten obrazek w aranżację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lewkonio:) Ładnie to tak nie spać po nocach:)? Rumienić się nie ma powodu - zachwyty jak najbardziej słusznie Ci się należą! Jeszcze raz dziękuję i przeserdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ślicznie u ciebie i śliczny obrazek xxx dostałaś , . A mi trochę zimy brakuje ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wioluś:) Dziękuję za dobre słowa:) Wiem, że lubisz zimę:) Hmmmm.... ja ją lubię najbardziej w okresie Bożego Narodzenia, później to już by mogła być wiosna:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)