poniedziałek, 18 listopada 2013

Wygrałam:)

Wygrałam candy u Turkisy (klik):):) Piękny komplet - broszkę i bransoletkę, a niespodzianką dodatkową była możliwość wybrania koloru:) Wybrałam szary ze srebrną nitką, obok fioletów i pudrowego różu - mój ulubiony. Całość jest cudna - dziękuję Aguś jeszcze raz!

Niespodzianką od Agi były śliczne szydełkowe śnieżynki:) Bardzo, bardzo dziękuję Aguś!


A tu chusta Gail by Qrka:) (klik) Chusty Qrki to jest sprawa fantastyczna:) Mięciutkie, cieplutkie, prześliczne.. To mój drugi egzemplarz i cóż - chciałoby się następne i następne:) Qrka nie byłaby sobą, gdyby nie dołożyła niespodzianki:) Tym sposobem przybyła do mnie kolejna cudna broszka - filcowa, ozdobiona koralikami.. Qrko - ogromne buziaki i DZIĘKUJĘ:)

Zdjęcia hmm... Nie oddają urody tych cudnych prac, ale mijamy się ze słonkiem ostatnio niestety:(
Dobrego wieczoru!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej...Same śliczności..
    Podziwiam wszystko, jest bardzo piękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo:) Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. piękny komplet, gratuluję! ....a chusta i prezenty od Qrki jak zwykle od Qrki. piękne kobiecości! serdeczności Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popr. "piękne i pełne kobiecości"

      Usuń
    2. Witaj Madziu:) Komplet od Agi bardzo ładny, w istocie:) A Qrka i Jej chusty to klasa sama w sobie:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  3. Gratuluję szczęścia w losowaniu i pięknych prezentów. Chusta w sam raz na obecne chłody . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Czasem szczęście się uśmiecha:), chociaż zwykle omijam udział w blogowych zabawach.. A chusta od Qrki super cieplutka:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  4. hihihi..kolor chusty z fioletu wpadł w beżowy róż...Aneczko to ja ci bardzo dziękuję:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Qrko:) To wszystko przez te ciemności listopadowe:(.. Fajny byłby to miesiąc, gdyby nie było tak ciemno:) Serdeczności!

      Usuń
  5. Przepiekne prezenty otrzymalas! A o chuscie od Qrki marzy mi sie juz dlugo, sa one bardzo piekne :)
    Zycze milych i pogodnych dni! Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu:) Dziękuję za odwiedziny i dobre słowa:) Na chusty Qrki warto poczekać - a wiadomo, marzenia się spełniają:) Serdeczności!

      Usuń
  6. Śliczności pokazujesz , ..
    Pozdrawiam ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Wioluś:) Dziękuję za odwiedziny:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)