czwartek, 7 listopada 2013

Listopadowy Poznań

Listopadowy Poznań - wyciszony, zadumany, mglisty, deszczowy...

Zwykle bywałam w Poznaniu przejazdem lub służbowo i nie było czasu żeby chociaż odrobinę przyjrzeć się miastu.. 
Podczas ostatniego wyjazdu czasu było nieco więcej:) ale wiem na pewno, że jeszcze do Poznania wrócę.. Zachwyciło mnie Muzeum Narodowe - sporo ciekawych obrazów i fajnie pokazane.. I mnogość kafejek na Starym Mieście.. I kino studyjne gdzie schroniłyśmy się z Olą przed deszczem..
Ola twierdzi, że Poznań letni i listopadowy to dwa różne miasta, ale że warto zobaczyć takie kontrasty:) Dziewczę pokochało Poznań po tegorocznym Transatlantyku i stara się tą miłością i nas zarazić:)
 Klimaty Halloween






Dobrego czwartku!

26 komentarzy:

  1. Mam do Poznania szczególny sentyment. Spędziłam tam dobre kilka lat i faktycznie Poznań latem i jesienią to dwie całkowicie różne historie. Obie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Karo:) Poznań wypiękniał i ma taki wielkomiejski i europejski charakter:) Na pewno wybiorę się tam latem:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  2. Dzięki za tak klimatyczne przypomnienie Poznania! Nie byłam tam wieki! Zauważyłam, że lubisz fotografować latarnie, lampy - spodobałyby Ci się gazowe na wrocławskim Ostrowie Tumskim :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Bee:) Owszem - latarnie, lampiony itp. - zawsze wpadają mi w oko:) We Wrocławiu byłam ostatnio w 2005 roku, w lutym i było -15C.. Pogoda do spacerów nie zachęcała:) Jest to kolejne miasto na liście do zawarcia bliższej znajomości:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  3. w Poznaniu jestem codziennie, i pewnie dlatego mnie nie zachwyca, a raczej nie mam czasu na zachwyt :-)) zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Ha:) To jest trochę tak, zgodnie z zasadą, że cudze chwalicie, swego nie znacie:) Ja również w codziennym pędzie zapominam jaki Gdańsk jest piękny:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Piekne miasto!
    Zycze milych dni, Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu:) W istocie, Poznań jest piękny:) Pozdrowienia nadmorskie!

      Usuń
  5. Az wstyd sie przyznac, ale jeszcze nigdy nie bylam w Poznaniu... Choc jest na liscie polskich miast jakie mam zamiar odwiedziec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Niko:) W takim razie bardzo polecam - wart jest odwiedzin:) Pozdrowienia!

      Usuń
  6. Byłam u Ciebie kilka razy.
    Podziwiam wspaniałe, klimatyczne zdjęcia.
    W Poznaniu byłam bardzo dawno. Niewiele pamiętam...
    Mam tak wiele miejsc do odwiedzenia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo:) Dziękuję za miłe słowa - w odniesieniu do zdjęć:) Ja wracam do Ciebie po kilka razy, bo Twoje zdjęcia czarują:) I fajnie, że są plany podróżne - porządkują one życie:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  7. Poznań jest na liście miast ,które chciałabym lepiej poznać:))b
    ...w końcu nazwa jego do czegoś zobowiązuje..hihihhi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Qrko! Ano tak:) Warto wybrać się do Poznania i zawrzeć z nim znajomość:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  8. Hm, mam te same latarnie uliczne w folderze "Poznań":))) I bardzo podobne spojrzenie na szczegóły tego miasta:) Ostani raz w kwietniu zeszłego roku, niegdyś kilka lat odwiedzałam je co tydzień - dwa:))) No i męża sobie stamtąd przywiozłam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Lewkonio! Ha:) Widzisz? Ta wspólnota poglądów to już nie pierwszy raz nam się zbiegła:)
      Mąż z Wielkopolski to dobry wybór:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  9. A nice series Anex. It's great to see all those halloween pictures from all over the world! :-)

    Many greetings from the Netherlands,
    dzjiedzjee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Gert! Thank you for visiting! In Poland the feast of Halloween is becoming more popular and there are very nice scenery :)
      Greetings from Gdańsk!

      Usuń
  10. uwielbiam! wczoraj i ja spacerowałam tymi uliczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iko w progach Niebieskiego Roweru:) Miałaś piękny spacer:) Poznań jest piękny! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. W Poznaniu dawno nie była, ale widzę, ze czas się wybrać ponowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Polecam bardzo! serdeczności!

      Usuń
  12. miasto do którego mam ogromny sentyment, cudownych z nim związanych wspomnień i choć bardzo sie zmienił, staramy się raz do roku, zazwyczaj na św. Marcina, tam wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jo:) Wcale się nie dziwię, bo jest magiczny:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
    2. dla mnie raczej z bardzo osobistych względów ;)

      Usuń
  13. ...a tak, w tym mieście jest rzeczywiście jakaś magia, ja również czuję do niego wielki sentyment, uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)