czwartek, 29 sierpnia 2013

Lato, jeszcze lato:)

Mimo, że ranki już rześkie są bardzo, zieleń jakby przyblakła i gdzieś tam daleko jest zapowiedź jesieni.... to LATO mamy jeszcze:) Po tej problematycznej wiośnie - chciałoby się, żeby jak najdłużej..  Kwiaty i rośliny na tarasie ani myślą o jesieni, co bardzo cieszy:)
KOT zawsze wygrywa w konkurencji tarasowej "Kto pierwszy usiądzie na krześle z poduszką:):)"

Narzędzia przez lato nabrały patyny:) a winobluszcz nadal soczysto - zielony..
Dostałam w prezencie truskawki szklarniowe, pewnie już ostatki tegoroczne.. 
Powstało ciasto, ciągle letnie:) Spód od tortu węgierskiego, masa - serek mascarpone z bitą śmietaną..
Tym truskawkowym akcentem życzę wszystkim jak najdłuższego lata!

14 komentarzy:

  1. Wrzesień, no nie cały, to jeszcze lato i oby było prawdziwe, słoneczne i ciepłe. Niech kotek też się cieszy latem i leniuchuje na krześle z poduszką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo! Bardzo liczę na to, ze wrześnię będzie jeszcze letni:) Jesień i zima zdążą nas zmęczyć:) Serdeczności!

      Usuń
  2. Oj, te koty śpiochy nie wrózą nic dobrego:) Moje ciepła szukają, po kolanach się wylegują. Jesień moja droga, jesień:) Zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polinko, cześć! Może jednak nie? U nas jej jeszcze nie widać:) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  3. A mnie jest szkoda lata, .Apetytu nabrałam na ciasto ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioluś:) Pewnie, że szkoda lata i oby trwało jak najdłużej! A na ciasto zapraszam:)

      Usuń
  4. Marzy mi się ciepły, słoneczny i kolorowy wrzesień, jak ten w zeszłym roku. U mnie jesień w zeszłym roku zdawała się nie kończyć :-) Jesteś niemożliwa, taki tort pokazywać. To grzech;-) To najpięniejszy tort, jaki oczy me widziały:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Gosik:) I ja mam nadzieję na złotą jesień, ciepłą i kolorową.. Rzeczywiście zeszłoroczna była cudna i u nas:) Dzięki za miłe słowa o torcie:) Serdeczności nadmorskie!

      Usuń
  5. Pychotka! Ja o truskawkach już dawno zapomniałam.
    Też zaczynam powoli czuć na plecach oddech nadchodzącej jesieni...ech
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aguś:) Ano wrzesień pokazał co potrafi - leje u nas od rana.. Ale mam nadzieję że to przejściowe jednak:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  6. czy można zatrzymać lato? Nie można...
    Boję się szarej, deszczowej jesieni. Krotki dni, braku słońca...
    Marzę aby przynajmniej dwa miesiące były kolorowe...Takie jak w ubiegłym roku.
    Torcik wygląda bardzo apetycznie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo! Zatrzymać tak zupełnie się nie da:) Ale można pomóc:) Grunt to pozytywne myślenie:) Mam nadzieję, że jesień będzie piękna, taka jak ubiegłoroczna:) Dziękuję za dobre słowa o torciku:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. mam ochotę na takie ciasto, wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Zapraszam:) I pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)