piątek, 12 lipca 2013

Takie różne..

Bardzo podobają mi się szydełkowe pokrowce na taborety. Aga z Niebieskiej Chaty (tu) zgodziła się zrobić taki dla naszego 40 letniego weterana:) Paczuszka od Agi przyszła ślicznie zapakowana, pachnąca lawendą:) Aguś, dziękuję Ci raz jeszcze!

Przy okazji porządków poremontowych znalazłam fajną sosnową deskę.. Powstały litery - oczywiście inspiracja Czarami z Drewna Al:) Nasze są nieco koślawe i nie tak perfekcyje jak Oli, ale jaka frajda była przy ich wycinaniu:)


Na razie zostaną w wersji oryginalnej, bez malowania, bo bardzo fajnie pachną:)
Dobrego weekendu - na razie u nas pada, ale mam nadzieję, że to sprawa przejściowa:)

14 komentarzy:

  1. Ubranka na taborety są świetne. Nie mam co prawda żadnego w domu ale w takie cuda zabawię sie niebawem. Literki wyszły świetne. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Paulinko:) Ja z szydełkiem raczej się nie zaprzyjaźnię:) - więc pozostaje mi liczyć na Dobre Duszyczki:) Literki fajne, również bardzo mi się podobają:) Pozdrowienia nadmorskie!

      Usuń
  2. Ubranka na taborety są ekstra, ja niestety szydełka raczej przez najbliższy czas nie opanuj, wiec pozostaje mi oglądane tych robionych :)

    ale mam skarpetki za to, które dostanie kolejny model taboretu wychodzący z pracowni ;)
    Literki bardzo ładne i wcale nie koślawe, wiec jakie ja wycinałam harpagony na początku... a i do dziśmi się zdarzy coś przekosić i pokrzywić;)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Olu:) Twoje litery są The Best:) I rozumiem Twoją miłość do drewna - naprawdę to wielka frajda wycinać, szlifować, polerować:)..
      Taboret ze skarpetkami:)? Pokaż koniecznie:) Serdeczności!

      Usuń
  3. To miłe, że koleżanka spełniła prośbę i masz to co chciałaś i do tego śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Dziękuję za odwiedziny - w istocie ubranko bardzo mi się podoba:)
      Serdeczności!

      Usuń
  4. Hello, blog hopping and found your beautiful blog.

    Nice post.

    Please visit mine too and feel free to add comments.

    Thanks
    Rajiv
    www.magnificentdewdrops.blogspot.com
    www.magicalpresent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello:) Thank you for your visit and kind words :) Greetings!

      Usuń
  5. Ubranko na taboret świetne i cieszę się, że szydełkowe robótki znowu są na topie. Po długim czasie przypominam sobie dawne umiejętności. Szydełko i nici można zabrać ze sobą wszędzie i zrobić jakiś drobiazg np.: "łapki"kuchenne :-). Drewniane litery wyszły Ci tak, jakbyś je wycinała już wielokrotnie.
    Serdeczne pozdrowienia ze stryszku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziękuję za dobre słowa:) Szydełko to dla mnie czarna magia - zazdroszczę cichutko tym, co potrafią się nim posługiwać:) A literki - z bliska widać ich koślawość, ale ogólny efekt bardzo mi się podoba:) Pozdrowienia serdeczne nadmorskie!

      Usuń
  6. Literki wycięliście piękne:) Ubranka na taboreciki też śliczne. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:) Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)