niedziela, 7 lipca 2013

Relaks..

Dziś była prawdziwa letnia niedziela:)



Dobrego tygodnia!

10 komentarzy:

  1. jakie piękne kocie łby")))te ostatnie zdjęcie jak klimat sprzed 100lat:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Qrko:) Fajne, prawda? Kocie łby:) Bardzo lubię takie klimaty:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  2. Może wreszcie się zaczęło prawdziwe lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo, u nas bardzo fajna pogoda - taka akurat:) Komfort cieplny - 23C, lekki wiaterek.. Sama radość:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. I u mnie była piękna niedziela (24! stopnie, niespotykane).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Teresko! Ho, ho, to rzeczywiście lato zaszalało na całego:) Góry pokaż koniecznie! Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  4. oj czy ty aby nie byłaś w mojej wsi , coś poznaje te kąty , a ja popołudniu szłam promenada nad jeziorko się kąpać ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pomosty wędkarskie , robił mój mąż i inni wędkarze ,jak jeszcze należał do kola wędkarskiego z córka ,,

      Usuń
  5. Anex, w jakimś przecudnym miejscu mieszkasz! Marzy mi się takie, bardzo... A ten pomost! Mogłabym nawet zacząć ryby łowić, żeby tylko mieć okazję na takim posiedzieć...♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha:) To nie do końca jest miejsce naszego zamieszkania, za to takie, do którego bardzo lubimy robić wycieczki:) Jest tam rzeczywiście cudnie - trochę klimat z XIX:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)