niedziela, 16 czerwca 2013

Znowu wątek tarasowy:)

Tym razem dzięki Gosi z bloga HOMEFOCUSS:) Wątek dotyczy puszki na.. sznurek - bardzo się z niej cieszę bo fajnie pasuje do moich wiaderek:)




 
Od Gosi mam jeszcze fajną metalową skrzyneczkę - akurat na drewniane podkładki od Al:) Pasuje ten zestaw idealnie:)


Gosiu - dziękuję Ci bardzo! Zakupy w Redecor to prawdziwa przyjemność - informacja o kolejnych etapach tego, co się dzieje:) - na 6+ Na pewno jeszcze spotkamy się w Twoim sklepie:)

Dobrej niedzieli:)

17 komentarzy:

  1. Rewelacja!!!! Idealny zestaw, wszystko wygląda świetnie. Ocynkowane przedmioty to podstawa stylu skandynawskiego, pasują do wszystkiego i tworzą niesamowity klimat.Kącik ogrodowy urządziłaś z gustem. Zajrzyj sobie do redecor.pl polecam do Twojego kącika zestaw 10 oznaczników cynowych, które pozwolą na udekorowanie i opisanie roślin i tabliczkę "strefa zieleni" która jest w obniżonej cenie a jest to bardzo duża i efektowna tablica z metalu. Buziaki..cieszę się , ze zakupy sprawiły Ci radość i tak pięknie udekorowały Twój taras.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu:) Dziękuję za dobre słowo:) Zajrzę do Ciebie na pewno, ale jak wrócę z małego urlopu:) Jeszcze raz wielkie dzięki za miłe zakupy:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Bardzo piękny zakątek stworzylas na tarasie:) A zakupy u Gosi to rzeczywiście przyjemność:P
    Buziaki z Łodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kalinko:) Dzięki:) Na razie eksperymentujemy z tarasem, ale rzeczywiście nie dużo trzeba, żeby ucieszyć oczy:) Całusy nadmorskie!

      Usuń
  3. I keep saying the same things: I love your work Anex :-)


    Kind regards from the Netherlands,
    Gert Jan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your kind words Gert:) Labour does not need a lot to cool flowers growing:) Sincerely yours:)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie idzie Ci urządzanie tarasu! ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. No ja coś wiem na temat zakupów w ReDecor:-) Też mam puchę na sznurek i uwielbiam ją. A co do zakupów u Gosi, to faktycznie czysta przyjemność. Te etapy wędrowania przesyłki są genialne. U Ciebie puszka wygląda super, ale ona wszędzie wygląda świetnie, bo jest piękna sama w sobie. Gdzie kupiłaś tę konewkę widoczną na zdjęciach? Wszędzie poluję i nigdzie noie mogę dostać. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Gosiu:) Dziękuję za odwiedziny:) W istocie, żeby wszystkie zakupy tak przebiegały jak te u Gosi:) - byłoby super.. Konewki są w Ikei dostępne:) Nie wiem jak jesteś zlokalizowana względem Ikei - mogę kupić taką dla Ciebie i wysłać:) Z tym, że od najbliższego wtorku nie będzie mnie w Polsce przez tydzień, więc jakby co:), po moim powrocie - bardzo chętnie:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Ojej, dopiero teraz się doczytałam. Dziękuję, kochana jesteś. Do Ikei mam 70 km, dosyć często tam jeżdżę, więc kupię sobie i już, ale gdybym nie miała blisko to chętnie bym skorzystała z Twoje pomocy. Chciałam do Ciebie maila naskrobać w pewnej sprawie, ale za nic nie mogę na Twoim blogu znaleźć kontaktu do Ciebie. Albo ja ślepa albo nie wiem, co jeszcze. Napisz mi proszę maila albo mozesz od razu wysłać taki oto znaczek :-) na mojego maila zapachlawendy@interia.eu Pozdrawiam i ściskam:-)

      Usuń
  6. Jeszcze parę takich fotek, plus piękne lato i pożałuję, że mieszkam w dużym mieście, bez skrawka tarasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Czaro:) Szkoda, że nie masz tarasu.. U Ciebie cieplej zdecydowanie i można dłużej cieszyć się tarasowaniem:) Ale za to masz przepiękne parki - u nas tylko Oliwski:) No i morze.. Chociaż... Byłyśmy dziś z córką chwilę pospacerować nad morzem.. Masakra... Śmieci, śmieci i jeszcze raz śmieci na plaży.. Biedne morze, pewnie się bardzo wstydzi.. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetna puszka , muszę poszukać jakiejś , na moje uciekające kordonki .
    lawendę przegapiłam w tym roku ,

    Ślicznie u ciebie na tarasie ,,Pozdrawiam ,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie,zawsze podziwiam osoby ,które tak ładnie urządzają dom w jednym, pasujacym do siebie stylu..ja mam z tym kłopoty :( Pozdrawiam , czekam na dalsze relacje .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zestawienia, szary z drewnem świetnie się komponuje,
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)