środa, 26 czerwca 2013

Pozdrowienia z Norwegii:)

 Na Dzień dobry -  po powrocie:)

 
 



17 komentarzy:

  1. Witaj Aniu!
    Piękne zdjęcia. Ostatnio Sztokholm, teraz Norwegia, czyli kierunki które bardzo mnie interesują :)
    Czekam na więcej :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Jakoś północne kierunki są u nas preferowane:) Będzie więcej, będzie:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  2. Aniu, nareszcie! Odliczałam dni do twojego pojawienia się na blogu, choć nie miałam pojęcia , kiedy wrócisz;-) Ja mam totalny głód takich zdjeć i czekam na obiecane wiadomości w szczegółach. Spełniło Ci się moje marzenie, więc stoję pierwsza w kolejce;-) Zdjęcia obłędne!!! Ja chcę jednak więcej, więcej, więcej... Buziaki. Ogarnij się szybko po podróży i siadaj do komputera:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, cześć:) Będzie dziś mail, na pewno:) Zdjęć do spółki z Przyjaciółką zrobiłyśmy ponad 3 tys:) Nie ma to jak aparaty cyfrowe:) Pozdrowienia cieplutkie:)

      Usuń
  3. O rany, ale pięknie! ale co, gdzie, jak???? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, witaj:) Napiszę niebawem odpowiedzi na Twoje pytania:) Serdeczności!

      Usuń
  4. I jak tu nie podziwiać widoków w Norwegii, są cudowne :))). Dziekuję za przypomnienie mi ich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Dokładnie tak - można tam nie wypuszczać aparatu z ręki i nie wiadomo co najpierw fotografować, co później:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Ja też chcę lecieć do Norwegii , bo płynąć nie za bardzo , Śliczne zdjęcia i widoki ,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Wioluś:) Polecam bardzo! Norwegia jest PRZECUDNA:)
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz, jak bardzo marzę o takiej podróży. Skandynawia jest piękna. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha:) Zawsze powtarzam, że marzenia się spełniają! I zobaczysz - i Twoje się spełni i tam pojedziesz:) Dzięki za odwiedziny i serdeczności!

      Usuń
  8. Wow! Kocham Skandynawię od lat - czekam na fotostory z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu:) Będzie relacja niebawem:) Miłość jak najbardziej rozumiem, moja bardzo się pogłębiła:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  9. Oooch, jakie wspaniałe zdjęcia i jaka fotogeniczna Norwegia! Domki położone w dolinie wyglądają niesamowicie, przypomniały mi czytane niedawno opowiadanie norweskiego noblisty Bjornsona pt. "Marsz weselny" o romantycznej miłości górali :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och jak tam pięknie:)) moze kiedys i ja tam pojadę:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie!
    Kiedyś tam dotrę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)