piątek, 3 maja 2013

....

Majówka tegoroczna wypełniona jest notatkami i przyswajaniem wiedzy.. Utknęłam tu na dobre..
Na szczęście tylko do wrotku:) - we wtorek egzamin i będzie mozna wrócić do normalności:) Bardzo proszę - trzymajcie kciuki..
Pocieszeniem w tym niewdzięcznym zajęciu jest to, że pogoda w Gdańsku majówkowa nie jest zupełnie - tylko 10 C i niekiedy wiatr od morza:) Roślinki nieufne bardzo i nie spieszą się z zielenią..
Remont powoli się kończy, zostały zajęcia wykończeniowe.. Niestety, mogę się w nie włączyć dopiero po wtorku:)

Dużo słonka i wiosennych radości!





14 komentarzy:

  1. U mnie też szaro i buro , choć od gdańska mam 30 km. Miałam jechać nad morze , może się jeszcze skusze , jeszcze mam wolne ..
    Trzymam kciuki za egzamin pomyślnie zdany ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Wioluś:) A dziś wyszło słonko i CIEPŁO jest nareszcie:) Można było zainaugurować sezon śniadaniowy na tarasie:) Dzięki za trzymanie kciuków:)
      Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  2. Trzymam kciuki w ten wrotek :)))Piękne zmiany, piękne!Mnóstwo roboty ( i sprzątnia po niej) mieliście!!! Ale chyba już widać koniec? To czekam na cd.:)))
    I ta koza - marzenie moje :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Lewkonio:) Jeszcze trochę prac przed nami - teraz mój M. meczy się z kolejną (a jakże:):) boazerią:) Stan ścian w przedsionku pralni na nic innego nie pozwala.. No i ta boazeria będzie pomalowana na biało:) Pokażę oczywiście efekt końcowy, chociaż do niego jeszcze trochę:) Dzięki za wtorek:)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki! U nas też zimno, ale co tam! Przynajmniej ZIELONO :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aga:) Jesteś:) Dzięki za wtorek:) U nas z zielenią krucho, ale za to dziś SŁONKO:) i CIEPŁO:)
      Serdeczności!

      Usuń
  4. ja tez trzymam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Dzięki wielkie:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cześć Kalinko:) Nie dziękuję:), coby nie zapeszyć:)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)