środa, 10 kwietnia 2013

Na spacer..

Macie w sobie nieodpartą chęć na świeże powietrze? Tęsknicie do słońca, delikatnego wiatru, zapachów i kolorów? Głupio pytam - na pewno tak.. Myślę, że Zima tegoroczna zaspokoiła gusta największych jej zwolenników..
Kolejny spacer nad morzem - Rozewie:) Lubię latarnie morskie - to, że kiedyś ich światło było drogowskazem do domu.. W dobie GPS, radarów i innych takich latarnie pozostały dekoracyjnym elementem krajobrazu, ale fajnym, prawda?
W latarni w Rozewiu znajduje się małe Muzeum Latarnictwa oraz stała wystawa poświęcona Stefanowi Żeromskiemu, który podobno tworzył tu swoją powieść „Wiatr od morza”..
Wiatr od morza.. w lipcu.. Czujecie to? Słonko świeci, ciepły piasek, woda.. Wakacje..
Ech.
Pomarzyć - dobra rzecz, a tymczasem zapraszam na spacer:) I polecam bardzo to miejsce latem:)




 Słonka wszystkim życzę!

15 komentarzy:

  1. Ja i teraz bym tam pospacerowała z wielką przyjemnością. Widok morza zawsze mnie cieszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Mnie też morze uspokaja:) Jeszcze troszkę i MUSI być ciepło:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. ja ju skisłam w tych 4 ścianach:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Qrko:) Fakt, Zima nas nieźle zakonserwowała w tym sezonie:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  3. Aniu, tam jeszcze nie byłam.
    Zerkam przez okno i wiosny ani śladu...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, cześć:) Piękne miejsce - warto zajrzeć:) Wiosna.. Na razie to hasło w słowniku:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witaj Lewkonio:) Bardzo się cieszę:) - razem przegonimy Zimę:) Serdeczności!

      Usuń
  5. Lubie spacerować z Toba po Polsce i Europie:)
    Buziaki z Łodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kalinko:) Dziękuję, bardzo mi miło:) Serdeczności nadmorskie:)

      Usuń
  6. A ja bym tak poszukała muszelek, ech ... :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu:) Ja też:) To jest najfajniejsze nad morzem - zbieranie muszelek:) Pozdrowienia serdecznie!

      Usuń
  7. Smutne jest morze w taką pogodę. Niech już to słonko się pokaże, bo chętnie powygrzewała bym się na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasze morze choć ma blisko do niego to tak daleko ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze to wiosenne powietrze, od wdychania pełną piersią aż się kręci w głowie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)