niedziela, 3 marca 2013

Dobrej niedzieli:)


12 komentarzy:

  1. U mnie niedziela w pracy , '
    Kwiatki sliczne , choć wole narcyzy i nawet takowe kupiłam , ale jak zakwitły okazały sie być żąnkilami ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Wioluś:) Ha:) Nie widziałam narcyzów w doniczkach.. Też je bardzo lubię:)
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  2. Hej, wiosna , wiosna ... u mnie też zapraszam Cię do mojego grona obserwatorów i na mój blog...jest wiele wiosennych inspiracji Gosia z homefocuss.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu:) Bardzo miło, że wpadłaś:) Odwiedzę Cię na pewno:) Na razie w Gdańsku wiosna, ale coś słychać, ze w weekend zima wraca:(

      Usuń
  3. Szkoda, że takich "piękności" nie ma jeszcze w ogrodach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Gigo:) Ano szkoda.. I prognozy pokazują powrót zimy... Serdeczności!

      Usuń
  4. Ja mam narcyza z tamtego roku... I na razie wyrosły zielone listki i nie mogę się doczekać kiedy będą kwiatki. Mam nadzieje, ze zdąży zakwitnąć do świąt. Twój jest uroczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Na pewno zakwitną Twoje kwiatki:) Słonka jest coraz więcej w ciągu dnia, a one to czują:)

      Usuń
  5. Spóźnione dzięki :))) i dobrego tygodnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lewkonio:) Tobie również jak najlepszego tygodnia!

      Usuń
  6. Aniu, piękne żonkile!
    Czytałam w Twoim komentarzu pozostawionym na blogu Agnieszki ("To co mam"), że za dwa tygodnie wybierasz się do Sztokholmu. Super! My też myślimy o wypadzie tam, ale raczej samolotem, bo taniej i szybciej. Mam nadzieję, że umieścisz na swoim blogu obszerną relację z pobytu :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)