niedziela, 24 lutego 2013

Needed Green

We wszechobecnej bieli nie ma kolorów.. Kolejne porcje śniegu przystrajają świat bajkowo, ale nudny już ten krajobraz, prawda? Zieleń - wielce pożądana.. Ta delikatna, wiosenna.. A wraz z nią  - cała reszta kolorów.. Świat w odcieniach szaro - białych zdecydowanie nie jest moim faworytem..
W tym tygodniu pojawi się marzec w kalendarzu:) i mam nadzieję że Wiosna już blisko:)

 Nawet taka  zieleń cieszy oczy:)

Zazdrościmy Muffinowi :) - to jego spojrzenie "A ja nie muszę wstawać, ha, ha:)" a my musimy i wstawać i zmagać się z kolejnymi porcjami śniegu:)

Kot śnieg ogląda tylko z wygodnego miejsca na parapecie, oczywiście po właściwej stronie pokoju:)
A czekanie na wiosnę skraca sobie w sposób sprawdzony i skuteczny:)
 
Dobrego i kolorowego tygodnia:)





20 komentarzy:

  1. Cudownie, że oprócz nudnego już białego śniegu, są u Ciebie zioła i hiacynt na parapecie oraz można się przytulić, chociaż na odległość, to milutkiego kotka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Wyraźnie u nas inne powietrze i śnieg bardzo mokry - wszyscy myślą - ODWILŻ?:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Ech, zwierzakom to dobrze. jak sobie pomyślę o jutrzejszym poranku i przebijaniu się przez zaspy do miasta ... :)))))Ale już niedługo odwilż. Mówili w tv :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lewkonio:) Jak mówili w TV, to odwilż gwarantowana:) Serdeczności!

      Usuń
  3. Ziółka pachną aż u mnie :) Też tęskimy za zielenią - ostatnio szukałam u siebie na blogu przepisu i niechcący trafiłam na zdjęcia późnej wiosny ... Wydawały mi się tak nierealne :) Kiedy ona w końcu wróci, ta wiosna?!?
    Buziaki przesyłam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu:) Mam nadzieję, że już niedługo - chociaż śnieg stopnieje.. Bo prawdziwa Wiosna to pewnie jeszcze nie szybko przyjdzie.. Serdeczności nadmorskie!

      Usuń
  4. Ja też sobie umilam czekanie na wiosne widokiem i zapachem bazylii:)
    Ściskam Cie mocno - wiosennie ma byc juz jutro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kalinko:) Zimną zioła pachną intensywniej:).. Chociaż do tych letnich, wygrzanych słoneczkiem nie mogą się równać.. Pewne oznaki odwilży u nas widać, oby na stałe już.. Całusy nadmorskie!

      Usuń
  5. Znudziła Ci się ta biała pierzynka to ja chętnie wezmę troszkę albo wszytko :)
    A w marcu jak w garncu , pewnie będzie troszkę zimy i wiosny tak na zmianę więc już nie będzie tak monotonie .
    Mój kotek w taki sam sposób skraca sobie czas oczekiwania na wiosnę :)))
    Miłego tygodnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Gdyby dało się przetransportować tą biel... Bierz ile chcesz:) A z marcem - racja, ale właśnie będzie różnorodnie:) Kot jest niemożliwy.. To jego spojrzenie i rozkoszne przeciąganie i cała kocia osoba mówiąca - a ja mogę się spać i nie muszę nigdzie wychodzić... Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Ja też już odliczam do wiosny! A zieleniaczek na parapecie masz smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Do kalendarzowej wiosny jeszcze trochę.. Ale mam nadzieję, że nie będzie ona zwlekać z przyjściem aż tak długo:) Ziółka trochę przerzedzone już - Dziewczę nasze eksperymentuje w kuchni i dziś był pyszny kurczaczek z tymiankiem i marchewką:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w progach Niebieskiego Roweru:) Zaglądałam, fajne zdjęcia robisz:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. piekna zima a mi teskno za bialym puchem i bajkowym zimowym krajobrazem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, cześć! No tak, u Ciebie ze śniegiem krucho raczej:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  9. Aniu tym banerkiem na pewno wiosnę przywołasz:)))))))))))Mufinka ucałuj w ten sodki nosek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Qrko:) Muffin ucałowany i też przesyła całusy:) Odwilż przyszła, hiacynty działają:)

      Usuń
  10. Mi sie jeszcze zima nie znudziła , lubię jak jest biało w około ..
    Fajny masz mini ogródek ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wioluś! Zima jest piękna, ale ta już ciut za długa:) Ziółka lubię bardzo, a te cieszą oko dodatkowo. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)