sobota, 12 stycznia 2013

Zima...

Ostatnio wszyscy chcieli żeby przyszyła. Słowo:) Wszyscy.. Marudzili - gdzie zima i gdzie zima.. Nie można na narty, sanki, szaro, buro, gdzie śnieg i biel.. 
No to Zima przyszła, oj solidna..Śnieg padał od piątkowego przedpołudnia:)
Przyznać trzeba, że pięknie jest i walory estetyczne Zima posiada w pierwszym gatunku:) 





 


Mimo tego piękna jestem umiarkowaną fanką zimowych dni.. Fajnie byłoby, gdyby można było mieć urlop, podziwiać te widoczki głównie przez okno, siedząc przy kominku z dobrą pachnącą herbatą.. Ech, pomarzyć dobra rzecz:)
Dobrej niedzieli zatem, cieplutkiej i pełnej marzeń:)

17 komentarzy:

  1. Ja nie chciałam! Ja nie chciałam śniegu! Brrrrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie też już myślałam, że teraz będzie wiosna, a tu niespodzianka, napadało i jest biało. Ale bądź co bądź mamy zimę, więc zaskoczenia nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie:) Ano czasem tak jest, że Zima daje złudną nadzieję, że szybciej niż kalendarz wskazuje pojawi się Wiosna:) Ale doświadczenie wskazuje, że to zwykle tylko nadzieje:)

      Usuń
  3. Jak ja uwielbiam patrzec jak pada śnieg , chodzić i słyszeć jak skrzypi pod butami Ale za to nie zabardzo lubie jeżdzic samochodem po śniegu , w Gdańsku drogi jako tako , ALe za to u mnie juz stok narciarski otworzyli ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioluś:) Mój samochód przymarzł dziś do podłoża na parkingu, śnieg wsypał mi się do botków górą, ech.. same radości od rana.. No, teraz chociaż słonko świeci.. Ogólnie, fajnie te zimowe widoczki podziwiać spod kominka, gorzej "na żywo":) Ale co tam, byle do wiosny!

      Usuń
  4. Świetnie wygląda Twój ośnieżony niebieski rower :). Życzę wyjazdu do Neapolu, bo stamtąd jest blisko do ślicznych miejsc. Sam Neapol to wielkie i w niektórych miejscach bardzo zaśmiecone miasto. Jednak wzgórze zamkowe, to już inny, piękny świat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Gigo:) No, rower i mnie się podoba w tym zimowym wydaniu:) Serdeczności!

      Usuń
  5. Mój stosunek do zimy jest taki sam jak Twój ;o) Aby do wiosny! ;o)) Pozdrawiam ciepło ;o)
    Biedny ten rower...chociaż szalik mu nałóż ;o))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aguś! Dzięki za pomysł z szalikiem:) Wiosna mimo wszystko co dzień bliżej i to cieszy! Serdeczności!

      Usuń
  6. aniu..ten rower w zimowej szacie:)))))
    no i cudna zrobiliscie garderobę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Qrko! Dziękuję za odwiedzinki:) I za dobre słowa:) Serdeczności ze słonkiem ogrom dla Ciebie od nas!

      Usuń
  7. Dzisiaj za oknem widzę Gdańsk przykryty gruba czapą śniegu i 100% słońca - cudownie!
    Aniu, życzę Tobie udanego startu w nowy tydzień!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Słonko świeci, widoki coraz ładniejsze:) Tobie również życzę bardzo dobrego tygodnia! Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia! Zima bywa zachwycająca, gdy śnieg świeży i czysty, ale rzeczywiście najbezpieczniej oglądać ją na fotografiach, obrazach i zza okna. Pozdrawiam serdecznie ze śnieżnego Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny jest ten zapomniany rower pod płotem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)