wtorek, 18 grudnia 2012

Różowe renifery:)

Przygotowania, oczekiwanie, przedświąteczna krzątanina..
Fajne te wszystkie czynności, dużo dobrej energii wnoszące.. Bardzo lubię ten czas przygotowań, jedyne co smuci, to fakt, że wraz ze wzrostem doświadczenia życiowego:) - mija on coraz szybciej..

Śnieżynki od Janeczki, cudne są:)  Janeczko, dziękuję Ci bardzo, bardzo!
Trzeci weekend Adwentu to u nas tradycyjnie czas piernikowy:)
W temacie pierników jeszcze - Dziewczę dostało wymarzone akcesoria do ozdabiania w kolorze PINK:) Zdjęcia prosto z warsztatu wczorajszego nocnego (przepraszam za jakość:))


Dobrych i spokojnych przygotowań Kochane Wam życzę!
I takie przesłanie, które usłyszałam wiele już lat temu od Znajomego Duchownego - warto pamiętać, że Boże Narodzenie to coś więcej niż karp w galarecie i czyste okna:)

10 komentarzy:

  1. Aniu, mądre słowa.
    Śnieżynki i renifery - super!
    Byłam dzisiaj przed południem w Galerii Bałtyckiej, żeby uniknąć tłoku no i chyba nie tylko ja wpadłam na ten pomysł :), bo tłumy były niesamowite.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Ja byłam w Matarnii i spotkałam podobny problem:) - tłumy, tłumy.. Oj..
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Masz rację - "Bardzo lubię ten czas przygotowań, jedyne co smuci, to fakt, że wraz ze wzrostem doświadczenia życiowego:) - mija on coraz szybciej.."

    Ja też na to cierpię. Reniferki boskie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu:) Dziękuję za odwiedziny:) Czas mija, niestety, ale jedyne co możemy zrobić, to żyć jak najpiękniej i jak najlepiej:)
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  3. Śliczne gwiazdeczki dostałaś i pierniczki są cudnie ozdobione. Życie mija i nic na to nie poradzimy. Lepiej o tym nie myśleć, chociaż to nie łatwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo:) Fajnie, że wpadłaś:) Masz rację, na ogół staram się nie myśleć o upływie czasu, ale BN to taki moment pełen wspomnień.. Oczywiście tych najpiękniejszych:) i to jedyne jest fajne:)

      Usuń
  4. O! Mam taką samą formę do wypiekania reniferów:P Ale nie wpadłyśmy zdziewczynkami na pomysł zrobienia ich na różowo:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Maggie:) No widzisz:) Okazuje się że .. można:) renifery potraktować różowym kolorkiem:) Moja Olka twierdzi, że jak była mała, to nie było takich fajnych rzeczy świątecznych i teraz .. MUSI:) sobie to zrekompensować:)
      Całusy nadmorskie!

      Usuń
  5. ale u Ciebie pieknie i slodko :) reniferki sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę radosnych i spokojnych Świąt w gronie Rodziny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)