wtorek, 24 lipca 2012

Morze, nasze morze..

Morze - po raz kolejny:) 
No ale co poradzić, kocham morze i jest ono takie  "jeszczetrochowe", ciągle go mało..
Tym razem wyprawa do Ustki. Miejscowość położona nie daleko od Gdańska ale nie było jakoś okazji wybrać się w tamte strony. A że Dziewczę poszkodowane spragnione jest rozrywek, zatem decyzja o wyjeździe zapadła raz- dwa.
Ustka.. Cóż powiedzieć.. Miejscowość w 100% urlopowo - wakacyjna.. Piękna promenada, zadbane miasteczko..
Osobiście wolę jednak inne w wydźwięku miejsca wakacyjne. Z większą ilością spokoju:)
Warto jednak Ustkę odwiedzić, chociażby po to, żeby zobaczyć ujście Słupi do morza. Widok zachwycający! Na pewno wrócimy tam jesienią z rowerami..

 
Atrakcją wycieczki był krótki rejs po Bałtyku.. Wrażenia inne niż z rejsów po Zatoce, jednak co MORZE otwarte, to MORZE:)
 
 
 
 
 
 
 

Bardzo Wam dziękuję Kochane Kobitki za słowa wsparcia dla Oli, to bardzo potrzebne! 
Zaległości różne, mam nadzieję, że pokażę niebawem:), główny powód opóźnienia, to brak zdjęć i brak czasu, żeby te zdjęcia zrobić:).. Spędzamy z Olą prawie cały czas wolny, bo żal ogromny ściska serce, że wakacje, a Ona .. mało mobilna..
Remonty również pokażę:), chociaż nie wiem, czy będą ciekawe, bowiem jeden to garaż:), ale o rany, mamy tam wreszcie terakotę a nie betonową, szaro - burą wylewkę:), a drugi to ... powiedzmy, że garderoba.. Zatem cdn ..
Dobrego, letniego, słonecznego tygodnia wszystkim życzę!

19 komentarzy:

  1. Oj,widze,ze cieplo sie zrobilo bo tekstylni na plazy ;)))
    Ladny kolor ma te nasze morze .
    pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Joe:) Nareszcie mamy lato w Polsce:)
      A Bałtyk jest ... po prostu jedyny:) - w swoim rodzaju! Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  2. Chodziłam po Ustce i tej promenadzie, ale trochę temu :-(. Pozdrowienia dla Ciebie i Oli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo! Dziękuję za pozdrowienia:) Ustka przypomina trochę Kilonię:) Serdeczności nadmorskie!

      Usuń
  3. a ja w Utsce bylam na koloni jak chodzilam do podstawowki ale juz nie pamietam. Piekne zdjecie ech szkoda ze mnie tam nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś! A ja byłam pierwszy raz:) Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  4. Ja to trochę źle wspominam Ustkę... W trakcie naszego pobytu cały czas było zimno. I tak mi się kojarzy:))
    Uściski dla dziewczęcia
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Maggie:)A to współczuję.. zimno nad morzem jest fajne, ale nie latem.. Dziękuję za odwiedzinki i wzajemnie przesyłamy serdeczności!

      Usuń
  5. Och, jak ja lubię Bałtyk :-) I to w kazdą pogodę! Ma w sobie coś, co kaze nam wracać co roku...
    Pozdrowienia! I kciuki za Córę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aga!
      Dziękuję za wsparcie dla Oli:) Bałtyk jest The Best:) Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  6. ja Podlasianka też kocham nasze morze :) . Juz nie pamiętam czy w Ustce byłam..miałam plany w tym roku ,żeby ,,skoczyć " do Gdańska na własnie taki rejs galerą ..ale czy się uda nie wiem ? Korzystajcie dziewczyny ile możecie ..czas leci . Fajnie,ze będziecie na Suwalszczyźnie..oby tylko pogoda dopisała ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona, trzymam kciuki za odwiedziny Gdańska:) Ja kocham i Morze i Podlasie:), jak widać zresztą:)
      Na urlop już się cieszę i nie mogę się doczekać:)
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Naszego morza nigdy dość .
    Widzę że córcia już o kulach chodzi , na pewno ręce ja bolą , niech się kuruję .
    Wiem coś o wakacjach z córka w domu , w zeszłym roku takie miałam …

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Wioluś, że miałaś poszkodowaną Córę w ubiegłym roku.. Ech.
      Ręce bolą, pupa boli(od siedzenia), same radości..
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Moim zdaniem morze lepiej wygląda skąpane w słońcu niż w deszczu.
    Ja za trzy dni ujrzę podobne widoki , już się nie mogę doczekać , liczę ,że pogoda będzie spacerowa.
    Nie ma to jak spacer brzegiem morza .
    Życzę Oli szybkiego powrotu do pełnej sprawności , wypoczywajcie i bawcie się dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Też życzę szybkiego powrotu do zdrowia, bo wiadomo... szlachetne zdrowie... ;)
    Widoki piękne, pogoda wymarzona - znakomicie, że mogliście pojechać i trochę odpocząć! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety Ustka kojarzy mi się z deszczem i zimnem.Byłam tam z rodzicami na wczasach i przez 2 tyg.lało!Teraz podobno zmieniło się na lepsze,a co do pogody,chciałabym kiedyś trafić na upał.Wasz wypad był udany,z czego się cieszę,a córce życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, ja też uwielbiam wyprawy znad morza nad morze :). Niedawno wybraliśmy się do Jastrzębiej Góry. Na Helu też jesteśmy często, ale głównie poza sezonem :)

    Olu, trzymaj się dzielnie!
    Pozdrawiam Was obie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)