piątek, 1 czerwca 2012

zapowiedź wakacji :)


.... ale jeszcze do nich droga długa i daleka...

17 komentarzy:

  1. a ja we wtorek wybywam:))))))na dwa tygodnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju... Ale Ci zazdroszczę Qrko:) - oczywiście bardzo pozytywnie:) U mnie urlop dopiero w sierpniu.. Teraz - zmagania z EURO.. Wypoczywaj jak najlepiej i wracaj szczęśliwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje...ale ja będę po...a ty ...hihihihi-pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Ludzie jeszcze nie w bikini więc do wakacji kawałek ;o) U mnie dziś cały dzień pada, wieje i zimno niemiłosiernie brr! Pozdrawiam ciepło ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś:) Jak na razie obowiązuje look taki - kurtka, szal, czapka i rękawiczki:) I u nas dziś leje, wieje i jest 8C... I poprawy nie widać:( Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to Sopot , bo jak tak to już nie poznaje , tak dawno tam byłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioluś - w rzeczy samej to Sopot:) Trochę się tam zmieniło:)), ale zajrzeć warto:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Aguś:) Jak to w Sopocie - jest klimat:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. ooj, tiaaaaaaaaa..lubię Sopot, to faktycznie dobra zapowiedź na wakacje ;-)

    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Zapowiedź dobra, tylko jeszcze żeby pogoda dopisała:)

      Usuń
  8. Jeszcze troszeczkę i będą oczekiwane wakacje :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigo! Ano - jestem optymistką i mam nadzieję, że i czas do urlopu fajny będzie:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. U mnie podobny klimat , wieje zimny wiatr ,świeci słońce / rześko i przyjemnie/ ale bez bluzy lepiej nie wychodzić z domu .Jednak nad morzem taka pogoda mi nie przeszkadza.
    W czasie urlopu będę nad morzem , ale dopiero na przełomie lipca i sierpnia , a to jeszcze dwa dłuuuuuugie miesiące .
    Pozdrawiam _Yrsa
    P.S.to nie była gipsówka ? tylko hortensja ! ale szok miałam coś takiego w ogrodzie i zawsze dodawałam do bukietów jako "gipsówka" , muszę się jeszcze dużo nauczyć o kwiatach ogrodowych - dzięki za wyjaśnienie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Irenko! Ano weekend bardzo u nas zimny i wietrzny.. Spacerom rzeczywiście nie przeszkadza taka pogoda, chociaż czasem chciałoby się wygrzać na słoneczku.. Co do hortensji/gipsówki to myślę, że trzeba by zobaczyć te kwiatuszki w naturze i wtedy byłoby jasne "kto zacz":).. czasem podobieństwa są ogromne.. Serdeczności nadmorskie!

      Usuń
  10. witaj,oj dawno u Ciebie nie byłam..pachnie mi morze i świeża rybka. Mam w planach odwiedziny wybrzeża..ale kiedy nie wiem..a matura całkiem dobrze..ale niepewne wyniki z matematyki..bo moja córka to ,,noga" z tego przedmiotu..więc czekamy :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kochana! Fajnie, że wpadłaś:) No to z maturą tak jak i u nas:))) Również matematyka stanowi ... problem:) Ale będzie dobrze, bo MUSI:) Serdeczności!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)