piątek, 4 maja 2012

Ozdoba okna:)

Nie lubię pościeli okiennej (nazwa nadana przez nasze dzieci firankom i zasłonkom:)).. No nie lubię jakoś i już.. Lubię skandynawski styl, gdzie pościeli okiennej używa się z umiarem.  Nasz dom z racji położenia geograficznego i konstrukcji do najjaśniejszych nie należy. Brakuje mi ciągle światła i z tego powodu ilość pościeli okiennej podlega kolejnym redukcjom:) Moja Mama twierdzi, że dom bez firanek/zasłonek  jest .. niedokończony i w ogóle jak to tak.. bez firanek.. 
No więc kompromis:) Umówiłam się z Qrką Domową, że uszyje dla mnie takie cudeńko:)

Qrka zaopatrzyła roletę w piękne detale (guziczki i koronkę) oraz w troczki, którymi można regulować długość:)
  
Bardzo Ci Qrko dziękuję za spełnienie mojej prośby, bardzo, bardzo:)
Qrka dołączyła do przesyłki cudny woreczek (niestety nie mam zdjęcia woreczka, bowiem przeszedł on od razu w łapki mojego Dziewczęcia, które teraz intensywnie wkuwa do matury i nie chciałam z tym procesem interferować i prosić o wyjęcie woreczka z szafy, a z woreczka szczegółów intymnej garderoby,  ale można obejrzeć go na blogu Twórczyni:) (tu).
Był jeszcze przepiękny szyld Maison (szyldy made in Qra Domowa to jest instytucja sama w sobie:)) Szyld pokażę w najbliższej przyszłości w miejscu przeznaczenia:)
Nie obyło się też bez majówkowego (troszkę więcej czasu) drobnego przemeblowania, nasze dzieci robią zakłady:) - jak długo jakiś "układ"mebli  "zagrzeje" konkretne miejsce:) Nastąpił powrót do koncepcji jadalni:)
Jest to i tak nadal koncepcja tymczasowa, bo przed nami zamysł usunięcia ściany pomiędzy tym miejscem a kuchnią i w ogóle remont kuchni. Ale to sprawa takiej czy innej.. przyszłości, więc na razie tak.


Dobrego, majówkowego nadal weekendu wszystkim życzę!


14 komentarzy:

  1. oprawa okna wygląda pięknie :)
    pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko! Dziękuję za dobre słowo i odwiedziny:)

      Usuń
  2. Pościel okienna ;o) dobre, jeszcze nie spotkałam się z czymś takim ;o) Qrka spisała się na medal! Kącik-jadalnia bardzo sympatyczny.
    Pozdrawiam ze słonecznej Suwalszczyzny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aguś:) Ano dzieci są kreatywne:) Dziękuję za dobre słowo, pozdrowienia i słoneczko, u Was cieplej:)

      Usuń
  3. Śliczna ta twoja pościel okienna . Ja tez od jakiegoś czasu zakładam jak najmniej na okna , ///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Violu:) To jesteśmy dwie:) do zmniejszania ozdób okiennych:) Może po prostu trzeba trafić na to, co odpowiada najbardziej:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Anex- trzymam kciuki za Maturzystkę ,życzę powodzenia ! a Ty się nie denerwuj , wszystko będzie dobrze .
    Podoba mi się rozwiązanie problemu dekoracji okna , bo ja podobnie jak Twoja Mama lubię gdy okno jest ubrane , ale ...bez przesady .
    Piękne zestawienie naturalnych tkanin i stonowana kolorystyka ,a woreczek też widziałam - zmiany i dekoracje domu ,wciągnęły Cię na dobre.

    Mnie też poniosło na łono przyrody , niestety zmęczenie materiału / czyli organizmu/ odezwało się trochę za wcześnie , ale nie żałuję było pięknie , a wiosna w tym roku jest szczególna , albo ja miałam więcej czasu na obserwacje .
    Stadion w Gdańsku hohoho! robi wrażenie , ja na poznańskim jeszcze nie byłam - czas nadrobić zaległości i chyba lepiej przed euro .
    Trzymajcie się Dziewczyny , pozdrawiam serdecznie -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko, jak miło Cię słyszeć:) Dziękuję za kciuki dla Maturzystki, po dzisiejszym polskim nastrój nie najgorszy:) Nasza pięta obaw:) to matematyka, ale mam nadzieję, że będzie dobrze:) Z pogody trzeba korzystać, szczególnie, że kwiecień był dosyć chłodny i chciałoby się żeby było ciepło i słonecznie:) Dziękuję za dobre słowa o domowych zmianach - fakt, że dzieje się trochę, ale to fajne, bo nie jest nudno:) Serdeczności nadmorskie Irenko przesyłamy:)

      Usuń
  5. posciel ...hihihi..pięknie się wpisała w krajobraz za oknem:))...dziękuję za miłe słowa.....za Dziewczę trzymam kciuki...i za ciebie też!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko:) Dziękuję za trzymanie:) To bardzo jest ważny aspekt i potrzebny:) I jeszcze raz dziękuję - bardzo ładnie prezentuje się roleta z tym brązem okien i zielenią na zewnątrz. I o to chodziło:)
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Koronko:) Dzięki za odwiedziny i :)))

      Usuń
  7. Miałas świetny po mysł, żeby właśnie o takie roletki poprosić, pasują idealnie!
    Jeszcze brak mi lampeczki na parapecie i durnostojek tamże, żeby całkiem po szwedzku było. :)))
    Pozdrówka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się marzą takie szmatki w oknach :)
    i ja mam ochotę przemeblować sobie co nieco

    powodzenia dla Dziewczęcia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)