piątek, 11 maja 2012

obrazki...

Lubię lotniska..
Zastanawiałam się dlaczego - bo zdecydowanie nie lubię dworców autobusowych i kolejowych.. 
A przecież i tu i tu - tłumy Odjeżdżających, Przyjeżdżających, Witających..
Nie wiem - z lubieniem.. Tak mam i już..
Odbierałam wczoraj Gościa z naszego lotniska w Rębiechowie.. Śliczny jest nowy terminal, który działa od ubiegłego tygodnia.. Ale wiadomo, prace wykończeniowe trwają.. Zatem jeszcze lekki chaos, jeszcze tłok, remonty w starej części, gwar, ścisk.. Ale i radość.. 
Samolot Gościa miał opóźnienie, miałam zatem czas na to, co bardzo lubię.. 
Obserwacje socjologiczne:)
Mamy z dziećmi, czekające na Mężów i Ojców.. Mężowie czekający na Żony, Babcie na Wnuki, Asystentka festiwalu filmowego na Gości.. W tej grupie znalazło się również dwóch Zakonników w towarzystwie tacy z chlebem i solą..
Podróżowanie jest zjawiskiem bardzo ciekawym i złożonym.. Nie dla wszystkich prostym, łatwym..
Powoduje czasem taki stres, że niektórzy z Wysiadających zapominają o tym, że zanim minie się bramki, trzeba odebrać bagaż.. Serdecznie Im współczułam, bo powrotu za bramki nie ma - trzeba udać się do biura rzeczy znalezionych...

Malownicze widoki... ogólnie rzecz ujmując:)
Dobrego piątku!
Edit
Wszystkim bardzo, bardzo dziękuję za słowa wsparcia kierowane do Dziewczęcia i Rodziców:) w temacie maturalnego czasu! 
Dziękujemy zespołowo za trzymanie kciuków i słowa otuchy i dobre myśli:)

8 komentarzy:

  1. lotmisko prezentuje sie pieknie, a ja nie lubie lotnisk i kontroli na nich, moze dlatego ze kilka razy miala juz przygody np odwolanie lotow itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, pewnie, że każdy lot to stres i pewne ryzyko, jak nie patrzeć.. Zdarzają się oczywiście różne niespodzianki, które ten stres pogłębiają.. Ale jednak:) Mimo wszystko - lotniska są fajne.. Tworzą przemyślną, funkcjonalną całość:) Bardzo podobało mi się lotnisko w Monachium i we Frankfurcie nad Menem.. Nasze jest takie malutkie:) Serdeczności!

      Usuń
  2. przyznaje się, że dla mnie latanie, lotniska to czarna magia ... poza tym ja nie cierpię dworców, kas, biletów.. gubię się i mam stres, że nigdzie nie zdążę :P

    ale obserwować ludzi uwielbiam :))

    Powodzenia dla Dziewczęcia i dobrego piątku i weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu:) Obserwacje są najfajniejsze:) Ci Zakonnicy.. Taca, chleb i sól:) Bezcenne.. Albo na Orly w Paryżu - malownicze stroje arabskie i afrykańskie.. Cudo doświadczenia jedyne w swoim rodzaju:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Piszesz że lubisz lotniska a ja na z żadnym jeszcze nie byłam , choć samoloty nad mim domem coraz niżej latają .Ostatnio to prawie widział napisy na jednym i już się bałam że spadnie ..Musze się zmobilizować i choć popatrzeć na lotnisko nasze Gdańskie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś! Dzięki za odwiedziny.. Nie mogłam ostatnio zostawić komentarza u Ciebie:( Fakt, że natężenie lotów w Gdańsku wzrosło ostatnio baaaardzo.. A obejrzeć terminal warto:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  4. Lotniska z pewnością są bardziej zadbane niż dworce wszelakie. I fajnie obserwuje się odloty i przyloty samolotów.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aduś! Fajne takie obserwacje, w istocie:) Fajnie to wyglądało we Frankfurcie, kiedy do odlotu było chyba ze 40 maszyn i stały sobie tak grzecznie w kolejce jak samochody na parkingu:) Serdeczności!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)