poniedziałek, 23 kwietnia 2012

W oczekiwaniu na wielkie emocje:)

Nie jestem miłośniczką piłki nożnej, spotkanie ze Baltic Areną (nazwa robocza gdańskiej Areny) wniknęło z racji zajęć służbowych.  Robi wrażenie ów obiekt, trzeba to przyznać. 
Fajnie będzie, gdy - opadną już emocje po Euro i Arena będzie żyła intensywnym życiem..

 
Istnieje możliwość zwiedzania Bursztynowego Stadionu z przewodnikiem, dokładne informacje można znaleźć na oficjalnej stronie PGE Areny http://pgearena.gdansk.pl
Dobrego tygodnia!









9 komentarzy:

  1. Mąż był ta również służbowo przed świętami. Odniósł same pozytywne wrażenia, wręcz zachwycony jest forma i możliwościami wykorzystania obiektu na biznesowe i towarzyskie okazje. Jedynie otoczenie = wciąż z widokiem na poprzemysłową, magazynową czy transportową infrastrukurę, pozotawia dużo do życzenia.
    Ale stadionu się nie powstydzimy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Lewkonio:)))) Bardzo się cieszę, że wpadłaś:) W istocie, widok na ...hmm.. zaplecze Areny jest .. ojjjjj... Ale będzie ono, to zaplecze, sprytnie ukryte na czas Euro:) Obiekt jako taki ma rzeczywiście spore możliwości, nie pokazywałam wszystkich, bo jak ktoś zdecyduje się na zwiedzanie nie będzie miał niespodzianki:)) Dzielnica, w której znajduje się stadion jest .... problematyczna, przemysłowa i dosyć mocno zaniedbana.. Dawne przedwojenne Letniewo bądź Letnica (nazwy wymienne), kiedyś udanie się na tam na wczasy było nie lada wyprawą, wyjeżdżało się "za miasto".. No i tak to sobie stało od wojny.. Aż doczekaliśmy się Euro:) W sąsiedztwie Areny znajduje się nowa siedziba Expo, bardzo nowoczesna.. Może będzie z tego coś na kształt paryskiego La Defense:)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie robi wrażenie :) ogroooomne!
    i może kiedyś uda nam sie zwiedzić, bo podobnie jak Ty fanką nie jestem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, obejrzeć warto:) Są tam niespodzianki w środku, miłe dla ciała:)
      Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  4. Piękny stadion! Ja- w przeciwieństwie do Ciebie- uwielbiam piłkę nożną ;) Serio- jestem świadomą fanką futbolu od 6 roku życia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, Maggie, a to mnie zaskoczyłaś:) Podziwiam szczerze:) U mnie do piłki nożnej brak przekonania, chyba przez Brata głównie, bo On maniak absolutny.. I trochę w nadmiarze to maniactwo:) Wiesz, że On pamięta wyniki meczy z MŚ od 74 roku? I składy drużyn? I kto i w której minucie strzelił bramkę? :):):)
      Serdeczności nadmorskie!

      Usuń
  5. Lewkonia tą infrastrukturę, w około to ja bym nie ruszała bo dużo ludzi by prace straciło i także ja ..
    Arena robi wrażenie widzę ja codzienni w pracy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś:) A to w ciekawej okolicy pracujesz:) Myślę, że infrastruktura tam zostanie, przydałoby się tylko trochę porządku za Areną, bo na razie - krajobraz księżycowy:) tam jest.. Pozdrawiam Krajankę serdecznie!

      Usuń
  6. Rzeczywiście robi wrażenie i oby był wykorzystywany po mistrzostwach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)