poniedziałek, 12 marca 2012

znowu... morze:)

Monotematycznie u mnie ostatnio.. Albo brak czasu, albo morze:) Ale cóż.. Wiadomo powszechnie, że morze dobrze robi w temacie stresów i wypoczynku wszelkiego. Zatem jest to forma terapii po tym, co w tygodniu życie przyniesie..
Szybka wyprawa do Górek Zachodnich:) Jest to dzielnica Gdańska położona w sąsiedztwie Wyspy Sobieszewskiej oraz Portu Północnego.

Morze wczoraj miało przepiękny szafirowy kolor..


 

 Wiało wczoraj, dosyć intensywnie:)
 
 Widok na Port Północny

 

 Zawsze szkoda i żal..
 
 
 Dużo słońca w nadchodzącym tygodniu wszystkim życzę!

16 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że tak pięknego koloru naszego morza nie widziałam. Przydałby mi się też taki spacer, szkoda, że mam do Bałtyku ponad 500 km. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nam w końcu wybudują do Łodzi Amber Baltic, to chyba będę nad morzem na każdy weekend:)) A Sobieszewo, to jedno z moich ukochanych miejsc nad Bałtykiem...
    Ściskam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, zatęskniłam za morzem;-)
    Piękne są Twoje zdjęcia.
    A Wyspa Sobieszewska, to moje ulubione miejsce na wakacyjne wypady.
    Górki Zachodnie oczywiście znam.
    Narobiłaś mi ogromnej ochoty na nadmorski wyjazd, tylko niestety ode mnie nad Bałtyk trochę daleko.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Florentyno, miło Cię gościć:) Hmmm.. Dla nas morze jest czymś tak oczywistym, że dopiero czytając Wasze komentarze zastanowiłam się, jaki skarb ma na co dzień dostępny.. Dla mnie Bałtyk jest przepiękny w całości:), jedyne takie morze na świecie:)

      Usuń
    2. Fakt, to co mamy na co dzień jakoś nam powszednieje i czasami wydaje nam się nieci dziwnym fakt, że inni za tą naszą codziennością bardzo tęsknią;-)
      Ja przepadam za morzem i kiedyś zastanawiałam się czy gdybym miała je na wyciągnięcie ręki, to czy by mi spowszedniało?
      Póki co do morza mam daleko, więc nie wiem...
      No i strasznie Ci zazdroszczę, że możesz sobie chodzić na nadmorskie spacery;-)
      Pokazuj jak najwięcej zdjęć, niech mamy chociaż namiastkę;-)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Oj zatęskniło mi się za morzem...a u mnie szaro, buro i ponuro..Pozdrawiam! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aguś:) A u nas od niedzieli piękne słońce i ciepło jak na marzec:) Przesyłam serdeczności i słoneczko do podlaskiej krainy:)

      Usuń
  5. Ja jak Maggie czekam na te autostradę północ południe :) i na zniesienie opłat bramkowych dla jednośladów :)
    piekne zdjecia i aż wiatru mi sie zachciało !
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu:) Do Torunia jest już PIĘKNA autostrada, jechałam w sobotę, pełen luksus, tyle, że właśnie.. Ta opłata:( No ale coś za coś:)
      Wiało konkretnie w niedzielę, trudno było aparat utrzymać:)
      Uściski nadmorskie:)

      Usuń
  6. oj... chciałabym tak zobaczyć teraz może, a za oknem góry i góry i tylko Góry! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pięknie:) Ha:) To zawsze tak jest, ze chciałoby się mieć, to, czego akurat nie ma w pobliżu:)
      Góry.. Lubię, ale zdecydowanie wolę morze:)
      Pozdrawiam cieplutko i zapraszam częściej:)

      Usuń
  7. ojojoj jaki cudny kolorek :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko:) Kolorek był niesamowity:), w istocie:)
      Zakochałam się w Twoich KOTACH. Cudne są! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, patrzę na nie i aż czuję bryzę na twarzy :-) Tak dawno nie byłam nad morzem, że aż zatęskniłam... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ja u Ciebie dawno ni ebyłam, aż mi wstyd.Poprawię się ,obiecuję..ale jestem strasznie zajęta ostatnio i tak w locie wpadam na blogi.Czekam na wiadomosc w sprawie koników. Piękne te Twoje morze :)>! Pozdrawiam ciepło i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna nad morzem :) ehhhh nie było mi dane ale pięknie jest.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)