środa, 14 marca 2012

kolory:)

Jakiś czas temu nasze Dziewczę zapragnęło zmian kolorystycznych w swoim królestwie. Oczywiście chodziło o zmianę kolorystyki z dziewczęcego różu na kolory bardziej dorosłe..  Pokój wymaga ogólnie sporej re-aranżacji, która ma się odbyć dopiero po maturze (oj, ile tych rzeczy ma się odbyć po maturze:)).. 
Zmiana kolorystyki była raczej kosmetyką doraźną:) Ale - dosyć odważną:)

 
 
Pozostał element dzieciństwa:) 
 
To teraz czekamy na aranżację pomaturalną.. Strach się bać:)
Monique z HOMEabout (tu) bardzo ładnie pisała o Ikei. Uświadomiłam sobie, że u nas w domu... ogrom sprzętów jest ikeowych:) Nie widzi się tego na co dzień, tak jak oczywiste dla nas jest istnienie morza w pobliżu:)
Miłego dnia - wiosna coraz bliżej:)



15 komentarzy:

  1. Ta huśtawka jest rozbrajająca, nie dziwię się, że została w nowej aranżacji :-) Pokój fajnie wygląda, bardziej dorosło. Ciekawa jestem tych zmian pomaturalnych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zosiu:) Huśtawka musi być:) Bardzo fascynuje Kota to urządzenie:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Cześć Aniu,
    A jednej ze ścian widzę mój ulubiony ostatnio odcień niebieskiego.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu:) Niebieski górą:)
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Świetny odcień niebieskiego.Ja uwielbiam to uczucie po zmianach , stare a jednak nowe . Bujanie się na huśtawce pobudza umysł , więc przed maturą częste bujanie byłoby wskazane , byle nie w obłokach .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu:) Zmiany generalnie jeszcze przed nami:) Mam nadzieję, że huśtawka zadziała pobudzająco, bo wszyscy tęsknimy już do rozstania z systemem edukacji dziecięcej. Studia to zupełnie coś innego:)

      Usuń
  4. HUSTAWKA IDEALNA..PIEKNY POKÓJ..TAKIE CZYSTE FORMY:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko:) Dzięki:) Dziewczę na razie, po okresie dzieciństwa, kiedy pamiątki i bibeloty wysypywały się z pokoju - preferuje minimalizm:)

      Usuń
  5. Wspaniała huśtawka! Dobra myślę nawet i dla nastolatki. Wieszaczek bardzo zabawny, a kolor bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Koronko:) Huśtawka musi być:) Kiedyś ten pokój przypominał pokój Twojej Królewny:), zobaczmy jakie zmiany jeszcze przed nami..
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Cudowny kolor, mój Filip też chce niebieski:), jaka to firma? I Łóżko takie mi sie marzy dla mojego malucha, czy to też IKEA?
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuje Ci za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iluś:) Farba jest firmy Dulux. Nie widać tego za bardzo na zdjęciach, ale ten niebieski zestawiony jest z bardzo delikatnym szarym, takim gołębim odcieniem. Bardzo fajnie to wygląda.. Łóżko jest Ikeowe, a jakże:)
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Piękny, dramatyczny odcień niebieskiego!
    Oj, znam te "odważne" gusta nastolatek! Moja zażyczyła sobie pokoju na czarno, ale projekt zawetowałam i są biało-czarne pasy i głęboka ciemna czerwień... Jak wchodzę do niej do pokoju czuję się jak w teatrze :)))
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Maggie:) Rany. Na czarno? Ha:) To projekt bardzo odważny:)
      Ale kompromis który wymyśliłaś brzmi bardzo interesująco:)
      U Olki przejściowo ścianach koloru morelowego wisiały plakaty Metallicy i Slayera.. W zestawieniu z gadżetami z dzieciństwa typu Kubuś Puchatek czy koniki Pony widok był.. interesujący:))Na szczęście to już przeszłość.. Ewolucja następuje w kierunku kobiecości teraz:)
      Całus nadmorski!

      Usuń
  8. ten wieszak bikini mnie rozwalił :) Ale do nastoletniego pokoju super!

    a co do Ikei ja mam od niej w domu tylko jeden mebel, który dostałam w ramach promocji, pierdół domowych mam trochę więcej niż jeden :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)