wtorek, 21 lutego 2012

słowa na "r"

Ostatnio wokół mnie egzystują głównie słowa na "r"..

1. Reorganizacja
2. Restrukturyzacja
3.Renegocjacja
4.Remont
5.Renowacja..

Tylko to ostatnie słowo cieszy, bo chodzi o renowację osobistego oblicza:) - odkryłyśmy z moim Dziewczęciem  fantastyczny salon kosmetyczny.. I jest powód, żeby uporać się szybciej z tym, co kryje się za resztą.. A reszta wiadomo, eufemistycznie opisuje mnogość działań.. I hmmm...
Mało bywam w wirtualnym świecie w związku z tym:( 
Mam nadzieję, że w końcu sytuacja ulegnie poprawie w temacie większej ilości czasu:)
Dziś tylko jeden obrazek, oddający clou tego, co w życiu obecnym:)

*(kartka pochodzi z miasta Krakowa, zakupiona została przez moje Dziecko, mam nadzieję, że nie łamię praw autorskich)

Serdecznie witam nowych Obserwatorów:), bardzo mnie cieszy Wasza obecność!
I przeserdecznie pozdrawiam Spoglądających od dawna na Błękitny Rower - dziękuję, że jesteście:)

22 komentarze:

  1. No, dobrze, że jesteś, Aniu :)
    Aż mnie ściska z ciekawości co to za salon odkryłyście ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu:) O salonie napiszę niebawem:)

      Usuń
  2. Spoglądający też Cię pozdrawiają! Podrap za uchem Muffina ode mnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś! Cześć:) Oczywiście podrapię, Muffin jest przesłodki:) Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko!

      Usuń
  3. Życzę żeby wszystkie słowa na "r" zakończyły się pomyślnie !
    Pozdrawiam serdecznie :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu:) Dziękuję:) Mam nadzieję, że tak będzie:) Na razie jest tRudno.. U Ciebie za to - prześlicznie, meble robisz czarodziejskie:) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Czy wcześniej, czy później rrrrrrrrrrr będzie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo:) Witaj! Siły dodają Twoje cudne zdjęcia! Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  5. Ależ oczywiście,że regulaRnie spoglądam na Twój RoweR, choć sama zRezygnowałam z bloga, bo mi Rączki opadły.
    O czym tu gadać, koloRowe obRazki są baRdziej w cenie, niż tReść, przynajmniej oszczędzę podupadający wzRok. (hm, Twoja kaRteczka właśnie tReścią Rozkłada na łopatki:) baRdzo dwuznaczny ten śRodek).
    Rozumiem ReoRganizacja i takie tam podobne,to zawodowe pojęcia, ale Remont, to pewnikiem w domku? No, ciekawa jestem :)Bo i u nas kafelki zakupione na letnie Renowacje :)
    PozdRowienia ze słonecznego południa ( no przynajmniej wczoRaj świeciło tu słonko, toteż wzułam czółenka i gRube Rajstopy, pRecz z zimą!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lewkonio witaj! Zajrzałam do Ciebie, a tam "do widzenia" :((((( Kochana, rozumiem. Ale tak to jest w dzisiejszym świecie, że poniekąd forma nad treścią Ogromnie szkoda, bo tReści u Ciebie były cool.. Więc mam nadzieję:) i wolę myśleć, żeś na razie na wywczasach Kochana. I że do wrócisz do wirtualnego świata:)
      Jeju. Nie zazdroszczę remontu kafelkowego, brrryyy... Chociaż później efekt cieszy..
      U nas klaruje się remont sypialni.. Mam już telefon do Pana Majstra. A remont o którym w poście był .. malutki,ale długotrwały:) Pokażę efekt niebawem..
      Ha:) Czółenka powiadasz:) Zazdroszczę, u nas piątek wyglądał obiecująco, słonecznie ale hmm.. wicher do czółenek zniechęcał skutecznie..
      Pozdrowienia przeserdecznie dla Mieszkanki Ziemi Opolskiej!

      Usuń
  6. Aniu a ja juz myślałam ,że muffin Cie wszamał...w całości...albo sam środek:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech do tych słów na "r" dołączy jeszcze jedno: Radość :-) Tego Ci właśnie życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu:) Witaj! I dziękuję za "radość", bardzo się przyda:) Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Koronko:) - :)))))
      U Ciebie tyle śliczności:) Serdeczności!

      Usuń
  9. Pozdrawiam Cię cieplutko! Czekamy tu na Ciebie. Jak tylko bedziesz miała więcej czasu wracaj:))
    Buziaki i uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie:) Jak tylko będę mogła:) Ale pilnie czytam co u Was:)
      Całus wielki nadmorski!

      Usuń
  10. Z pięciu słów na R tylko trzy są mi znane o dwóch pozostałych mam mgliste pojęcie .
    Wbrew pozorom wiosna nadchodzi , też bym chciała myśleć o renowacji , a muszę myśleć o remoncie / niezbyt dużym , ale niechcianym / .
    Życzę Ci więcej wolnych chwil , więcej radości i relaksu -pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko:) I bardzo dobrze, że te słowa i to, co oznaczają jest Ci nieznane:)
      Ha:) Remonty i renowacje - idą ze sobą w parze:) Może uda Ci się jedno i drugie:)? Bardzo Ci tego życzę i dziękuję za radość i relaks!
      Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko!

      Usuń
  11. RElaks - to jest to słowo, którego nam wszystkim zawsze potrzeba! Życzę jak najwięcej relaksu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko:) Bardzo dziękuję! I życzę tego samego!
      Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)