niedziela, 15 stycznia 2012

Zima:)

Przyszła ZIMA:)  Pewnie u Was też:) Miła odmiana po dwóch tygodniach deszczu..



 
Dziękuję Wam Kochane za komentarze pod poprzednim wystawowym postem:) Napisałam wcześniej piękne podziękowania i odpowiedzi, ale hmmm... z powodu problemów z dostępem do Internetu nie zapisały się i nie dotarły do Was:( Mam nadzieję, że na razie więcej awarii nie będzie. 
Fajnie byłoby znaleźć się w górach.. W domku z kominkiem, wygodną kanapą, książkami...Chodzić na spacery i mieć czas cieszyć się tą zimową pogodą..
Pomarzyć dobra rzecz:)

Pozdrawiam cieplutko z zaśnieżonego Gdańska i życzę bardzo dobrego tygodnia!


25 komentarzy:

  1. U nas też biało i też bym teraz wolała być w górach, w domku z kominkiem i nie martwić się śliskimi drogami i jazdą samochodem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie zawsze ma się to, co się lubi:) Ale wiesz? Jestem pod wrażeniem jak SŁUŻBY odpowiedzialne za odśnieżanie pracują:)! Podczas ubiegłej zimy w ogóle nie było ich widać na naszym osiedlu:) A teraz? Ho, ho.. I pługi i solenie i piasek - pełen serwis:) Pozdrawiam Cię Gigo serdecznie i jak najmniej śliskich dróg życzę:)

      Usuń
  2. Też Cię pozdrawiam cieplutko z zasypanej śniegiem Suwalszczyzny ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś:) Pięknie tam musi być u Was teraz.. Byłam raz podczas PRAWDZIWEJ ZIMY w Puszczy Białowieskiej - było PRZECUDNIE:)

      Usuń
  3. Oj tak sypie nam śnieg dzisiaj cały dzień w Gdańsku. Moje chłopaki się cieszą , bo jak tak jeszcze jutro popada to wybierają się z biegówkami do Matemblewa.Pozdrowionka wieczorne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia - na razie śnieg jest to i biegi pewnie się udały:)

      Usuń
  4. W poprzednim poście od razu wpadł mi w oko tytuł "Moje francuskie życie". Znalazłam ten album w necie w cenie od 52 do 80 parę :) Na razie wstrzymam się z zakupem, ale myślę, że to musi być piękna rzecz.
    Ja też podglądam wystawy w obcych miejscach, a taką paryską ulubioną uwiecznioną na zdjęciu jest wystawa galeryjki na Montmartre.
    U nas też sypie, choć może nie aż tak, jak na północy i w górach. Zima odbiera, co swoje, w końcu taka kolej rzeczy w polskiej przyrodzie, musimy z pokorą odczekać jeszcze trochę, by się radować ciepełkiem, ale już się rozglądam za nasionkami do rozmnażania :)))

    Te lampki na rowerze - super pomysł :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lewkonio kochana:) Książka jest bardzo fajna, fakt, że cena spora:) Ale zdjęcia ma cudne, zajrzyj na stronę Vicki Archer, jak na razie nie planujesz zakupu:) Wystawy to moje... hmmm.. dziwactwo:) I w ogóle fotografowanie raczej tego, co nie jest popularne.. Śnieg fajny, ale od jutra podobno już odwilż:( Nasionka powiadasz:)) To takie zaklinanie WIOSNY, żeby szybciej:) Popieram!
      Dzięki za zachwyty nad rowerem:)

      Usuń
  5. Jej, ile śniegu!! U mnie jest bardzo mało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Koronko! Będzie więcej, zobaczysz:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Qrko:) Dobrze, że ze zdrówkiem u Ciebie lepiej:) A ze śniegiem dziwne?, przecież z Gdańska do Ciebie tylko odrobinka:)

      Usuń
    2. tak ...ja zawsze sie smieję ,że na Lęborku zima,deszcze i słońce sie kończy.....hihihi

      Usuń
  7. U mnie w Łodzi już nie pada.
    A lampki na rowerze od Ciebie kupuję. I sobie tez założę w przyszłym roku, bo bardzo mi się podoba ten pomysł
    Pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Maggie:) Pozdrów ode mnie Łódź:) Mam ogromy sentyment do Twojego miasta:) Pomysł popieram, wszelkie dekorowane rowery są fajne! Ja swój "zgapiłam" z Karlskrony:) Buziaki!

      Usuń
  8. Ale piękna zima... U mnie też biało i szalenie się z Tego powodu cieszę :) Teraz znów pada śnieg. Jest tak bajkowo... Bardzo mi się podoba ten rower z lampkami, cudo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zosiu:) Byłam u Ciebie i bardzo podoba mi się post o Zielarce:) Fajny skansen pokazałaś:) Dziękuję za zachwyty nad rowerem:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. U nas szaro, buro i ponuro. A na dodatek deszcz :)

    A sanki czekają i czekają :))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadal nic , no może jakieś nędzne płatki .
      Rower z "dodatkowym " oświetleniem zrobił furorę , ja też jestem zachwycona Twoim pomysłem , oryginalna dekoracja .
      Nie jestem fanką sportów zimowych , ale trochę zimowej scenerii by się przydało bo spacer w takiej szarzyźnie nie poprawia nastroju .
      Pozdrawiam -Yrsa

      Usuń
    2. Aduś! A to nie zazdroszczę.. Szara i bura zima już trochę męczyła.. Ale zobaczysz, śnieg i do Was zawita!
      Serdeczności!

      Usuń
    3. Yrso kochana! Będzie i u Ciebie śnieg, będzie:) Na pewno! Masz rację, spacery zimowe są energetyzujące, lubię zwłaszcza las zimowy:)
      A za zachwyty nad rowerem szczerze jestem wdzięczna:) Rzeczywiście fajnie wygląda w zimowej odsłonie:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  10. zima zima zima pda pada śnieg :) jak patrze na Twoje zdjęcia to od razu mi się nasuwa to piosenka:) cudny rower :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalir, cześć:) Piosenkę pamiętam, a jakże:) Dziękuję za dobre słowa o rowerze:) Jak tam sanki uruchomione? A jak Młody Człowiek w kontakcie ze śniegiem?
      Serdeczności!

      Usuń
  11. Najpiękniej wyglada rower z lampeczkami ,:) zima w tym roku mnie nie zachwyca..ale cóz musze ja przeczekać..aby do wiosny..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowity ten śnieg!w tym roku jeszcze nie widziałam U nas nadal deszcz :(, już od miesiąca:((( A niby mieszkamy tez nad morzem, tyle, że w zachodniopomorskim. Pozdrawiam i jak nigdy zazdroszczę śniegu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)