niedziela, 29 stycznia 2012

Spacer, nareszcie;)

Ha. Po ponad miesięcznym zmaganiu z chorobą - wreszcie spacer! Było co prawda i wczoraj i dziś u nas 10 minusików, ale do tego słońce i brak wiatru (nie do wiary wręcz), więc nie można było nie skorzystać:) No i taka pogoda to naturalna dezynfekcja - i ociupinka UV i niska temperatura - mam nadzieję, że moje mikroby pokonane ostatecznie:)




Tajemniczy domek:)






Zimowe bukiety:)
 

Bardzo dobrego tygodnia wszystkim życzę, miłych ferii tym, którzy mają teraz przerwę w obowiązkach:)

17 komentarzy:

  1. Bo to miałaś przyjemny spacer i masz leśny bukiet. U nas temperatura podobna, ale wiał wiatr i nie było przyjemnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania jak u Ciebie ślicznie a u ans śniegu brak, a nam zimowa sceneria potrzebna :)

    Zdrowia i nich Cię już nie męczą te wirusy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, nie ma to jak zdrowy spacer!
    Trzymaj się,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miły ten Twój spacerek zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecia cudne:))))i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Spacerek w takich okolicznościach przyrody musi wyjść na zdrówko!Tego życzę,pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę spaceru, mnie niestety choroba chwilowo pokonała - widzę to słoneczko za oknem i aż mnie skręca, bo chciałabym wyjść, a tu trzeba w domu, w cieple siedzieć. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu! Zdrówka życzę szybko i bardzo dużo!

      Usuń
  8. Piękne zimowe widoki i okolica jakaś taka znajoma ...czy to jezioro w Otominie? Zdrówka życzę ..Mnie trzymało przeziębienie też baaaaaaaardzo długo.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej! W istocie tak:) - to Otomin w zimowej krasie:) I ja życzę zdrówka dużo, nie dawaj się mikrobom!

      Usuń
  9. Chętnie bym się z Tobą na ten spacerek wybrała, piękna okolica, a śnieg pewnie skrzypiał, aż miło,zaraz też mi się zachciewa saneczek :)))
    U nas śnieg wywiało z dróg, mróz go wysuszył, ale w ogrodzie i na polach biało :)Aż w oczy razi, jak słonko wyjdzie.
    Hartuj się, nabieraj sił! To Cię wymęczyło jakieś sakramenckie choróbsko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anex, jaka fajna zima u Was.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam Dziewczęta za miłe słowa i Waszą obecność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej nie mogę się dopisać , po prostu mnie wyrzuca , ale ,że jestem upartym koziorożcem to i tak się dopiszę do grona podziwiających zimowe widoki.
      Jak to jest ,że u Ciebie mróz i śnieg , a u mnie tylko mróz ? dodam ,że siarczysty , a widoki na taki spacer , jak Twój , żadne .
      Anex ,życzę Ci zdrowia i dobrej kondycji , abyś mogła następny weekend też spędzić w tej cudnej scenerii .
      Obawiam się ,że grypa już dopadła moją rodzinę , na razie to delikatna zapowiedź , ale coś czuję w kościach ,że lekko nie będzie.
      Pozdrawiam Yrsa

      Usuń
    2. Witaj Irenko! Nie dawaj się mikrobom! Bardzo Ci współczuję choroby i życzę zdrówka dużo i szybko! Byłam dziś poza Gdańskiem w rejonie Malborka i Kwidzyna i ku mojemu zdumieniu - tam również nie ma śniegu:) A u nas - jak widać na zdjęciach:)
      Ot, ciekawostka przyrodnicza:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  12. Aniu, co tak u Ciebie cicho? Wszystko ok?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)