sobota, 5 listopada 2011

z cyklu dom - łazienka:)

Łazienka... zwykła jest bardzo a na dodatek ... niebieska:) Ostatnio przeszła mały lifting, który cieszy.. Daleko jednak jest bardzo do ostatecznego wyglądu tego pomieszczenia:) 
Na nieszczęście :)) bardzo porządnie położone są te płytki w niebieskościach i w najbliższym czasie nie ma widoków na ich zmianę.. Ich look mówi sam za siebie - pochodzą sprzed kilku lat.. Moim marzeniem jest zupełnie inny kolor płytek i zmiana całego wyposażenia łazienkowego.. 
Na razie jest jak jest i obowiązuje ta sama zasada co w całym domu naszym:) - jak nie można czegoś zmienić, należy to .. polubić:)
Latem, tuż przed naszym wyjazdem na urlop, w łazience począł unosić się ... mówiąc bardzo eufemistycznie:) niezbyt przyjemny zapaszek.. Jego źródłem była szafka pod zlewem.. Ech. Te szafeczki i zlewy do nich w komplecie to jest cala epopeja.. Oczywiście jest tak, że są te rzeczy "sparowane" i jak szafeczka ulega .. zużyciu - zlew również trzeba wymienić.. Dlatego docelowe mebelki będą w łazience drewniane:) Ponieważ  w czasie naszego urlopu mieli przebywać u nas znajomi (taka wymiana domów wakacyjna), trzeba było coś postanowić.. A wiadomo - przed urlopem i tak zamieszanie, kończenie w pracy różności, słowem - ogólny brak czasu i chęci do poważniejszych remontów..Zatem znowu - pewna prowizorka:) 

Poprzednia szafka była biała, więc obecna stanowi pewną odmianę:) 

Trzeba było zmienić również lustro, bo poprzednie nie bardzo pasowało do całości.. Jak również kosz na bieliznę i kosze na różne różności :)


Zamieszkały również nowe komody (niezawodny Malm z Ikei), ponieważ poprzednia szafko - ławka również nie bardzo wpasowywała się w klimat:)





Widok ogólny:)


Niezmiernie ubolewam, że nie ma okna w naszej łazience.. Przepraszam również za jakość zdjęć, ale nie jest łatwo fotografować nasze pomieszczenia z powodu dziwnego rozkładu światła:)

Bardzo dobrej niedzieli życzę!

13 komentarzy:

  1. Mimo tego, ze łazienka z nielubianymi płytkami to i tak jest bardzo ładna i delikatna, dodatki zrobiły swoje ( ja bym tylko od środka przemalowała na biało:))) Ja tez mimo , ze łazienkę robiłam 7 lat temu, zdarłabym wszystko do gołych tynków:))))

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkiem ładną łazienkę, nie narzekaj :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też podoba się Twoja łazienka. I wydaje się spora w porównaniu z moimi łazienkami. Na dole jest łazienka z prysznicem w kolorach niebieskim, białym i żółtym a na górze nowa biało zielona z wanną podobną do Twojej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie. Najbardziej podoba mi się kącik z koszami wiklinowymi :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Anex, łazienka czyściutka i jasna. Nie widzę pralki i to działa na plus. Umieszczając pralkę w pralni lub kotłowni zyskujemy w łazience sporo miejsca. Poza tym unikamy trzymania wszystkiego co z praniem związane, czyli detergentów, kosza na brudną bieliznę itp. Łazienka bez pralki ma bardziej elegancki charakter.

    No i proszę, nie ma to jak Malm. Pasuje nawet do łazienki :). Dodatki ocieplają to wnętrze.

    Aniu, pisałaś, że masz pomysł na ławkę. Gdzie chcesz ją postawić? Nasza już dotarła i jest w fazie obróbki :). Jak się z tym uporamy, to wrzucę fotki.

    Aaaa, i jeśli byś kiedyś planowała grubszy remont łazienki (żeby na przykład pozbyć się nie bardzo lubianych przez siebie płytek) i potrzebowałabyś projektu i realizacji, to wal jak w dym! :)

    Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie ładnie wygląda, ale najważniejsze, że jest całkiem spora. Ja mam nawet duże mieszkanie(82m) ale łazieneczka jest malutka, dobrze, że lustra na ścianie powiększają ja optycznie. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie sie Twoja niebieska lazien ka bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHANA TO AJ WYOBRAŻAŁAM SOBIE JAKIS WSTRETNY CHABEREK...A TA TWOJA ŁAZIENKA JEST PO PROSTU ŁADNA!!!!!!!..A JAKBY CO TO NIEBIESKOŚCI ZAWSZE MOZNA ZAMAMLOWAĆ PODKŁADEM FLUGRERA I NA INNY KOLOR...HIHIHI///I FAJNE TE WSZYSTKIE KOSZYCZKI,POJEMNICZKI..I PTASIORKI:)))..POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Anex kochana- łazienka jest bardzo przytulna w takich pastelowych kolorach i ze wszystkimi ślicznymi dodatkami. Podoba mi sie w całości- oprócz drzwi- są w zupelnie innym kolorze i jakby z innej bajki. Może rzeczywiście pomalować na biało?
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Anex!
    Lubię kolor niebieski i Twoja łazienka bardzo mi się podoba , ładna kolorystyka , większy metraż niż moja i fajnie ją zagospodarowałaś .
    Też bym chciała mieć w łazience szafki na ręczniki , półeczki na kosmetyki , flakony, dekoracje i wszystkie inne łazienkowe /potrzebne i mniej potrzebne /rzeczy .
    Dla mnie jest ok. czysto , miło w relaksujących przyjemnych kolorach .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też nie ma okna w łazience więc świetnie Cię rozumiem, ale łazienkę masz bardzo sympatyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczęta kochane:)
    Bardzo Wam dziękuję za dobre słowa o łazience:)

    Patti:)- to chyba tak jest, że jak coś się urządzi, już chciałoby się zmieniać:)) Jest to fajne, bo przynajmniej nudno nie jest:) Ale fakt, w temacie płytek łazienkowych czasy teraz a siedem lat temu.. To ho, ho..

    Gigo:) - dziękuję:) staram się polubić, zgodnie z ogólną zasadą:)) Ale wiesz, ciągle jest taki głosik z tyłu głowy.. Że jednak..

    Janeczko:) - bardzo jestem ciekawa Twojej łazienki:) Wiem jak bardzo trudny jest czas, kiedy takie pomieszczenia są remontowane/urządzane i życzę Ci jak najszybszego zakończenia remontu! A wanna jest bardzo wygodna w użyciu, jestem z niej naprawdę zadowolona..

    Ada:)- dzięki! Kosze to świetny wynalazek, bardzo się przydają:) Te oczywiście z Ikei:)

    Kasiu:) - to jesteśmy umówione:)w temacie zmian, z tym, że to pewnie ... jakaś przyszłość.. A Malm jest naprawdę świetny, u nas jest tych komód bardzo dużo, w różnych miejscach:) Tak jak pisałam - są atrakcyjne rozmiarowo i cenowo. A i jakość jest nie najgorsza:)

    Aniu:) - w sumie łazienka, jak na dom:) nie jest taka duża.. Powiedziałabym, że taka akurat:) Gdyby miała okno, byłaby idealna.. Biel, jak zawsze - daje wrażenie, że pomieszczenie wydaje się większe..

    Aga:) - dziękuję!

    Qrko:)- dziękuję:) Hmmm.. nie, chabrowe klimaty to byłaby już przesada:)) Te nasze kolory to projekt autorski mojego Męża i Pana Kafelkarza.. Długa historia:) Malowanie płytek jakoś mnie nie przekonuje w łazienkach.. Ale mam zamiar wypróbować ten pomysł w innym pomieszczeniu:) Pokażę efekty jak będzie po:)

    Maggie:)- dziękuję:) Ha:) To i Patti pisała, że drzwi do malowania:) Ale hmmm.. jest dylemat, bo od strony korytarza drzwi "pasują" do reszty i dlatego są takie (kształt i kolor), natomiast od strony łazienki w istocie - nie bardzo. Szkoda, że nikt nie wpadł na pomysł produkowania drzwi dwukolorowych:) Pomyślę co z tym uczynić, bo macie rację Dziewczyny:)

    Yrso kochana:) - fajnie, że jesteś z powrotem, bardzo, bardzo się cieszę! Dziękuję za tyle dobrych słów! Faktem jest, że dodatki potrafią czynić cuda:)

    Beatko:) Okno.. Marzenie.. nadaje łazience fajnego klimatu.. No ale.. jak się nie ma co się lubi :))

    Koronko:) - dziękuję!

    Pozdrawiam Was wszystkie bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)