poniedziałek, 24 października 2011

o wygranym candy:)

Chciałabym podziękować Ani z blogu "Sercem malowane" za zorganizowanie candy na pożegnanie Lata:) 
Podziękowania składam również za to, co Los sprawił, że to candy wygrałam:))) 
Ogromna była to dla mnie niespodzianka i duża radość:) Tym większa, że na candy zapisałam się właściwie w ostatniej chwili.. W blogowym świecie bywam od niedawna i  takie cudne candy wygrać, to ho, ho.. 

Obrazy od Ani dotarły pod mój adres, gdy byłam w podróży, stąd podziękowania zamieszczam dopiero dziś. Bowiem weekend, jak to zwykle po wyjedzie upłynął na intensywnym życiu rodzinnym :)))

Aniu, raz jeszcze bardzo, bardzo dziękuję Ci za piękny prezent i wszystkie dobre słowa Twojego listu:) I ja życzę Ci samych dobroci i fajnych ludzi na drogach przez życie, jak najmniej kłopotów i wielu tak pięknych prac:)



Witam wszystkich nowych Obserwatorów, staram się zajrzeć na Wasze blogi i zostawić ślad po sobie:)



6 komentarzy:

  1. piekne obrazy gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te prezenty dostałaś!Pozdrawiam serdecznie i dzięki za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespotykane candy :)Gratuluję, pasują do Ciebie te ciepłe obrazy :) I gratulacje dla artystki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE ŚLICZNOŚCI...TA DAMA ZBIAŁĄ LILIA,,,:)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)