niedziela, 16 października 2011

duuuga sobota:)

Oj, długa ona, długa.. Ponieważ zmykam do Zamościa jutro skoro świt:) to ranek i przedpołudnie spędziłam w kuchni, coby Rodzina szanowna z głodu nie pomarła, jak to prorokował mój Tatuś wczoraj. Rodzina co prawda w całości dorosła już (bo i Dziecka pełnoletność osiągnęły ) i powinna umieć o siebie zadbać, ale takie atawistyczne odruchy matczyne jednak trudno wyplenić. No więc wytworzyłam pożywienie w ilościach hurtowych.
Po południu zaś udaliśmy się na ślub Przyjaciół z przyległościami. Aczkolwiek przyległości musieliśmy opuścić dosyć szybko z racji mej podróży do Zamościa.  Ech.. Zgodnie z zapowiedzią mojego Szefa, zwiedzamy Polskę dosyć intensywnie nadal:)))
Przed podróżą chciałam jeszcze pokazać cudny "śluby" bukiet od Ewy z Dzieciątkowego Zakątka:))), który uświetnił ślub naszych Przyjaciół. Wzbudził on zachwyty u wszystkich i był jedyny, którego Młoda Para nie odłożyła od razu na bok, tylko dosyć intensywnie, (mimo innych, ważniejszych obowiązków, które łączą się z byciem Młodą Parą) wymieniła poglądy, kto spożytkuje ów bukiet w sposobnej chwili :)))
Ewa to prawdziwa Czarodziejka:)


Prawda, że cudny:)?
To zmykam pakować kufry i walizy, a później do pociągu i  "Witaj Zamość" :)
Dobrego tygodnia wszystkim życzę!

11 komentarzy:

  1. Anex, zatem udanej podróży Ci życzę :) Oby pogoda dopisała i wracaj szybko! Zamość o tej porze roku musi wyglądać pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik śliczny i bardzo apetyczny. Zapowiedź słodkiego życia. miłego pobytu w Zamościu. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny...oj chętnie bym go przygarnęła:))...miłej i bezpiecznej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem..dobrej zabawy :))!!

    OdpowiedzUsuń
  5. udanej podróży :) a nulkiet faktycznie fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj autorko tego bloga (niestety nigdzie nie podajesz swojego imienia bądź nicka :( ) .
    Mam gorącą prośbę: czy możesz wyłączyć dla nas weryfikację obrazkową do komentarzy, bo widzę, że i tak je moderujesz (zatwierdzasz)? Byłoby super i ułatwi to nam życie.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam gorąco.
    Magda :)

    Ach, znalazłam pod postem: Anex :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magduś - już wyłączyłam:) Nie sprawdzałam czy te obrazeczki są włączone, a rzeczywiście utrudniają życie:) Dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)