poniedziałek, 31 października 2011

Candy - wyniki

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w Ikeowym Candy:) 
Nie będę oryginalna:), ale i tak napiszę, że candy pozwala na odkrycie fantastycznych blogów i poznanie sympatycznych Osób:) Nie udało mi się jeszcze pozwiedzać:) wszystkich blogów, których Autorki wpisały się a candy, ale mam nadzieję, że uczynię to niebawem.. Słowem - dziękuję pięknie za udział w zabawie!
Komentarzy pod postem jest 64 (z czego jeden mój, a Lewkonia i Mira napisały, że ze względu na bliskość IKEI nie będą odbierały szansy innym:))

Skorzystałam z Random.org:) i oto wynik:)





Numer 11 :))
Odliczając wpisy Lewkonii, Miry i mój własny, 11 w kolejności  komentarz należy do dwóch Pań:))  - Justyny i Kasi
"Justka pisze...
dziękujemy za wpisanie się na nasze candy:))....ale my również chętnie się zapiszemy:))

11 komentarzy:

  1. Dziewczyny gratuluję!;)
    A Tobie dziękuje za świetną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :) no i oczywscie dziekuje za zabawe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dobrą zabawę, a dla Zwyciężczyń - gratulacje :-) Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Ale numer wygrałyśmy :))))) Dziękujemy bardzo!!!!!
    Już piszemy maila z adresem.
    Pozdrawiamy gorąco
    Kasia i Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE SZCZĘŚCIARY:)))))...CHOCIAZ PÓJDĘ SOBIE DO NICH DO PRACOWNI I POPATRZĘ OD CZASU DO CZASU DNA WYGRANĄ-HIHIHI-POZDRAWIAM GORĄCO I DZIEKUJE ZA ZABAWĘ:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę, pozdrawiam ciepło!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasi i Justynie gratuluję szczęścia....
    Anex- Tobie życzę powodzenia i dziękuję za świetną zabawę....

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom wygranej!
    Swoją droga nie wiem jak to się stało, że ja candy u Ciebie przegapiłam:))
    Buziaki
    M

    OdpowiedzUsuń
  10. gRATULACJE.
    a zAMOŚC PIĘKNY!
    PINEZKA

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny Kochane:))) Dziękuję - dziś hurtowo za wszystkie Wasze przesympatyczne komentarze:)pod ostatnimi postami. Zrobiło mi się trochę ciasno w czasie, głownie za sprawą pracy, więc wybaczcie, że tak:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)