sobota, 10 września 2011

jesiennie, wrzosowo i ikeowe candy :)

Jesień idzie..  Znacie taką piosenkę?

.... "raz Staruszek, spacerując w lecie, ujrzał listek, zwiędnięty i blady.. i pomyślał - znowu idzie jesień, jesień idzie, nie ma na to rady.." 



Ano idzie nieuchronnie ta jesień, a za nią zima.. Na razie jest fajnie, kolorowo, ciepło jeszcze.. Lubie rześkie ranki, słońce, takie zamglone nieco, zapach liści i deszczu.. Zachody słońca, bajecznie kolorowe.. Zdecydowanie mniej fajna jesień jest w listopadzie.. Ale najważniejsze to działać metodą małych kroków - nie myśleć o wszystkim na raz, a już na pewno nie o listopadzie - z wyprzedzeniem:))



Jesień kojarzy mi się z remontami :)) - no bo w wakacje szkoda na remonty czasu  i jak  nie ma palącej konieczności, wakacje "oszczędzamy" i wypoczywamy..  Jesień niezmiennie od lat kojarzy mi się również z IKEĄ, od kiedy to pojawiła się IKEA w Gdańsku, a wraz z nią - katalogi.. Był to rok 1991 i te katalogi wówczas, pomysły w nich, aranżacje, w siermiężnej jeszcze wówczas Polsce to było - objawienie:)).. I sam sklep również.. Zawrót głowy wprost, mnogość towarów, wzorów, kolorów... To, że można było w tym sklepie wszystkiego dotknąć, usiąść, wypróbować.. Bajka :)) ..
Ponieważ niektórym z Was do IKEI nie do końca po drodze (dopiero wizyty znajomych z różnych zakątków Polski, gdzie IKEI nie ma, uświadomiły nam, jak jest fajnie posiadać taki sklep "pod bokiem").. pomyślałam sobie, że może fajnie będzie urządzić candy z ikeowymi drobiazgami i tegorocznym katalogiem.. 
Zasady candy standardowe - komentarz pod  tym postem i zamieszczenie informacji u siebie na blogu.. Zapisy do 30 października, a losowanie 31 :) Ikeowe cukierki to dwie doniczkowe osłonki - hit tegorocznej jesieni, magnesy na lodówkę i katalog :)



Zapraszam do zabawy :)

65 komentarzy:

  1. wrzosy i bluszcz przecudne! Ślicznie wyglądają w tych osłonkach z IKEA. Wspaniałe cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BLUSZCZ...TO KRÓL MOJEGO OGRODU...KOCHAM GO!!!!!! A OSŁONKI...MOŻE DOPISZE MI SZCZĘŚCIE...DO IKEA PONAD 100 KILOSÓW:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy zdjęciu wrzosów w osłonkach na parapecie krzyknęłam :O! Ikea :)))
    Nie zapisuję się, gdyż mam ikeę blisko, niech szczęście obdarzy te osoby, które nie mają tej frajdy :))) Ale zareklamuję ;)Pa. Zmykam do pracy :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jesienne zdjęcia! Z niecierpliwością wielką czekam na Ikeę w Lublinie (termin z roku na rok przekładany), a do najbliższej Ikei mam prawie 200 km:(. Nie ukrywam, że te doniczki-osłonki i ja ochami i achami obdarzyłam:) Liczę więc na łut szczęścia:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Anex, przede wszystkim bardzo Ci dziękuję za życzenia z okazji naszej rocznicy. To miłe. Musiałam tu zajrzeć i teraz tez MUSZĘ skomplementować Twoje zdjęcie główne. Ten mostek w środku lasu jest po prostu niesamowity! Uwielbiam takie klimaty. IKEĘ też uwielbiam, ale mam ją 10 minut jazdy autem od domu, więc nie zabieram szansy wygranej tym, którzy nie mogą jak ja, zaglądać tam tak często jak ja. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam , po małej podrózy odiwedzam wszystkie moje blogowe kolezanki :) Pogoda wciąz ładna.., cieszmy się taka jesienia , moj winobluszcz ,,balkonowy " jeszcze zielony :) Oczywiscie , biorę udział w Twoim Candy :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrzosy w osłonkach z Ikei pięknie wyglądają. Mam blisko do IKEI i często robię tam potrzebne mi zakupy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Do IKEI mam bardzo daleko więc się zapisuje, może i moje wrzosy będą tak pięknie wyglądać. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do Ikei mam i blisko i daleko /hahaha../ zależy jak na to spojrzeć , ale też lubię tam jeździć , zawsze coś się "wyszpera" bo nie zawsze jadę po coś konkretnego .
    Od niedawna obok Ikei mamy OBI , jeszcze tam nie byłam , ale słyszałam pochlebne opinie , więc po szaleństwie przetworowym pewnie jeden weekend zmarnuje na shopping/hahaha.../ .

    Widzę ,że wymiana okien idzie dobrze nawet zmieniasz coś więcej , przynajmniej pogoda Wam sprzyja bo jest wyjątkowo ładnie i ciepło.

    Uroki jesieni , piękne kolory , smaczne owoce, jabłka nigdy tak fantastycznie nie smakują jak jesienią , u nas wysyp winogron , wyjątkowo słodkie i soczyste , dla mnie jesień mogłaby trwać 3/4 roku.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenko i ja kocham Ikeę za to, że zawsze COŚ tam wpadnie w oko, chociaz jakiś drobiazg.. Który bardzo cieszy, a nie wiele kosztuje. Sama atmosfera sklepu jest bardzo szwedzka, jak to mawia moja Córka "przytuleniowa". W restauracji odkryłyśmy ostatnio haczyki na torebki przy każdym stole:) Takie zadbanie o klienta:)
    Front remontowy rozszerza się:) Miałam wizję, ze boazerię w wiatrołapie uda położyć się w jeden weekend.. Ha, ha.. Prace trwają i może.. może - do niedzieli najbliższej się zakończa. A dziś zakupiłam farby do zmiany wystroju mojej.. no, powiedzmy że garderoby:) Zobaczymy, co z tego wyjdzie.. Wiec się dzieje:)
    Obi jest fajne, chociaż osobiście darzę sentymentem Castoramę. Mamy ją tuż koło domu, może dlatego:)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i cieplutko! Winogron zazdroszczę, ale fakt, u Was one mają dobre warunki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za zaproszenie!!!
    Oczywiście zapisuję się!!!!
    Miło tu Ciebie,będę zaglądała!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie mnie daleko i absolutnie nie po drodze:D A osłonki cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja należę do grona tych "szczęśliwców", u których nie ma Ikei. Wpisuję się też pod "szczęśliwą" 13-tką :)
    Moc serdeczności posyłam i sił jeszcze więcej w remontowych zmaganiach :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękujemy za wpisanie się na nasze candy:))....ale my również chętnie się zapiszemy:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro zapraszasz do zabawy- to i ja się zapisuję. Do Ikei daleko, a cukierasy słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Anex. teraz ja trafiam do Ciebie i z przyjemnością dopisuje się do listy.
    bardzo lubię Ikeę, którą mój mąż w żarcie nazywa świątynią. Mimo, że nie mam do niej bardzo daleko, to zawsze wielka wyprawa. Chyba że mąż po drodze raczy się zatrzymać i daje mi 30 minut. To wtedy jest pęd. Ale jak już wie się, gdzie co stoi i zna się skróty, to można dać radę. Z pustym koszykiem nigdy nie wyszłam.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią zapisuję się na to candy urocze. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojojoj!!! Dla mnie to idealne candy! Właśnie dzisiaj napisałam u siebie, że nie mam nowego katalogu :( A też nie po drodze mi do IKEA :( Tak więc mam wielllką nadzieję, że może uda mi się wygrać ten katalog i piękne osłonki!!! Pozdrawiam cieplutko! Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Och ja wiem co to brak sklepu Ikea...:( do najbliższego mam 120km... ehhh
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne candy, katalog do mnie w tym roku nie dotarl, ale widzialam u mojej Mamy, fajnie byloby miec swoj:-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. oj i ja sie ustawiam w kolejce;)
    grazynaga@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez sie zapisuje na to piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  23. Super candy. Ja w Ikei nie byłam jeszcze nigdy więc może chociaż będę coś z niej mieć :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj u mnie też ikea nie po drodze dlatego z chęcią się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  25. a tak liczyłam na katalog.....nie dostałam :):)
    dlatego stanę do kkolejki licząc na łut szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  26. może mi się uda ? :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Anex. Przepraszam bardzo, dziś zorientowałam się, że umknęło i zamieszczenie na Dwóch Domach info o Twoim candy. Wszystko sprostowałam. Pozdrawiam.
    Pinezka

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie osłonki to hit! mnie urzekły:) i fantastycznie byłoby je mieć w moim przyszłym mieszkanku:)

    OdpowiedzUsuń
  29. wiec zgłaszam się i ja!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. strasznie chce wygrac Twoje candy bo uwielbiam produkty z Ikei,pozdrawiam serdecznie Kasia
    shpirt2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja spróbuje
    pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja spróbuje
    pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety też nie dostałam katalogu więc tym bardziej ustawiam się w kolejce :) Może mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. oj marzą się Marzenie takie doniczki marzą ... i szybciutko zapisuję się w kolejeczce i gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. chętnie zapiszę się na candy:)zdjęcia jesienne fantastyczne a ikea dla mnie jest niedostępna...buuuuu

    OdpowiedzUsuń
  36. "...i podreptał do domu po dróżce i powiedział stanąwszy przed chatą, swojej żonie, tak samo staruszce - jesień idzie, nie ma rady na to..."

    Trafiłam do Ciebie pierwszy raz i zaraz lecę zwiedzać bloga, ale najpierw ustawiam się w kolejce po słodkości:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również dołączam do zabawy :-) Zapraszam do mnie na candy
    http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się i już oblizuję usta na myśl o takich łakociach. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  39. Boskie te osłonki na doniczki i pomimo tego, że mieszkam w Łodzi (Ikea mamy od jakiegoś roku) to i tak mi nie po drodze, bo jest umieszczona na obrzeżach miasta, a samochodu nie posiadam i tak naprawdę wyprawa do tego sklepu zajmuje cały dzień.
    Także z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. też bardzo lubię sklep ikea ;) sama czasami zaopatruję się tam.

    chętna po te śliczne osłonki i katalog :D
    zapraszam i na moje candy
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się do kolejki. Mam już jedna taka osłonkę , chętnie przygarnę je do kompletu:)))

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  42. Do Ikei ok. 200 km :-( Bez zastanowienia więc zapisuję się na Twoje candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również do najbliższej Ikei mam ponad 200 km więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Ikee!!!! Więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wielkie dzięki za takie candy! u mnie w mieście nie ma ikei i niestety trzeba się wybrać na długą wycieczkę do innego miasta! teraz przynajmniej mam cień szansy - przy dużym szczęściu - aby stać się posiadaczką tych śliczności :)
    http://twohands-makin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie moge przegapic takich cukierasow:) zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem z tych, którym Ikea nie po drodze, zwłaszcza jak siostra się przeprowadziła ;-)
    Osłonki- marzenie, może się spełni!

    OdpowiedzUsuń
  49. Już je widzę na parapecie...
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Te osłonki mi się marzą odkąd zobaczyłam je w ofercie Ikei, ale do sklepu faktycznie za daleko :/ Może uda się wygrać candy? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale ślicznie u Ciebie, zazdroszczę takich bluszczy :) A na cukierasy z przyjemnością się zapiszę.
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepięknie tam u ciebie, a osłonki są cudne, zapisuję się z przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  53. No toz właśnie ja mam daleko do sklepu:( ale chętnie stanę w ogonku:DDD
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie odmówię sobie i też się zapiszę. Jestem ciekawa dlaczego taki zachwyt jest nad tym katalogiem :).Pozdrawiam
    jojcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. To i ja dołączę do zabawy : klmw@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Ano fajnie jest ikeę blisko siebie. mnie brakuje koło 100 km, a i tak to zawsze dłuzsza podroz niz na miejscu i koszty... No ale na te cudenka z przyjemnoscia sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Do Ikei w Gdańsku mam jakieś 180 km i jest to najbliższa Ikea :) Wyjazd to prawdziwe święto, szczególnie podczas pierwszych moich wizyt. Co roku czekam z wypiekami na katalog i w tym roku jakimś cudem udało mi się go zdobyć :) Ale reszta cukierasów zachęca mnie do wzięcia udziału w Twoim candy :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  58. Mmm cudownie :D Jestem pewna, że moja mama miałaby niesamowitą radochę z takich doniczek. Pewnie nie uda mi się ich wygrać, więc będę musiała rozważyć, czy ich nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Chciałam sobie takie osłonki sprawić do sypialni, ale nie udało mi się kupić to może uda mi się wygrać?
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Nieśmiało staję w kolejce. Pozdrawiam ciepło,
    alkestis@kul.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. wow no to jeszcze rzutem na taśmę się zapiszę, bo mimo studiowania w Poznaniu w IKEA nigdy jeszcze nie byłam, Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej! Swietne candy, śliczen są te doniczki, zapisuję się! I zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam serdecznie
    Misiabe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)