piątek, 22 lipca 2011

Niespodzianki i wzruszenia :)

Nie napiszę nic oryginalnego, ale wiecie co? Niespodzianki są cudne :) I myślę, że miłe niespodzianki bardzo wszyscy lubią. Mijający tydzień przyniósł ze sobą dwa takie niespodziewane zdarzenia no i w komplecie - wzruszenia i radość.
Pierwsze były róże - śliczny bukiet od mojej Pani Naczelnik z instytucji nadrzędnej. Mega - zaskoczenie, bo dotarły do pracy, przyniesione przez Pana Kuriera. Nie jest to rzecz codzienna, dostawać kwiaty od Szefa:), oczywiście pytania - dlaczego, z jakiej przyczyny.. No i zrozumiałe - radość ogromna..



Drugą porcję wzruszeń spowodowała Janeczka z Janeczkowa:) (tu) Wczoraj dotarła do mnie cudna kartka oraz frywolitkowy wisior autorstwa Janeczki. Janeczka to ARTYSTKA i CZARODZIEJKA, żadne zdjęcia nie oddają urody Jej prac (tym bardziej moje), ale obrazki moje robione były dziś rano - a rano pogoda za oknem przypominała listopad:( ) Jednak dziś wyjeżdżam na kilka dni, chciałam  więc jak najszybciej podziękować Janeczce i podzielić się moją radością - stąd jakość zdjęć .. W tym przypadku ważniejsza  intencja :) od jakości :)
Janeczko kochana! Dziękuję Ci ogromnie bardzo za radość jaką sprawiła mi Twoja niespodzianka i uśmiech, który wywołała, tak potrzebny tego lata:) Kartka zawiera przepiękną, osobistą w wyrazie sentencję - Janeczko, dziękuję raz jeszcze!





Jestem szczęśliwą posiadaczką innych prac Janeczki - pokażę je przy najbliższej okazji. Są cudne!
Dziś zaczyna się mój długo wyczekiwany urlop - na początek wizyta w rodzinnym domu. Ogromnie się cieszę, praca nieźle dawała w kość ostatnio..
Pozdrawiam cieplutko i życzę, żeby przyszło prawdziwe, ciepłe lato!

6 komentarzy:

  1. o qrcze kwiaty od szefa to nie byle co!!!!!i w dodatku róże w moim ulubionym kolorze!!!!! a Janeczka i jej frywolitki to mistrzostwo świata!!!..miłego urlopu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj, kochana, życzę MNÓSTWO słońca!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty, Janeczki wisior przepiękny :)
    Życzę udanego urlopu, oby w końcu było lato!!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak i ja się wzruszam kiedy słysze lub sama doświadczam takich przyjemności ..prezenty od serca..:) Moj mąz niedawno tez mi zrobił miła niespodziankę byłam bardzo wzruszona..pozdrawiam Cię z Białegostoku..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasze urlopy się pokrywały , ja już po od poniedziałku wracam do pracy , aż się boję co to będzie bo zawsze "rozpęd pourlopowy " jest trudny .
    Bukiet śliczny i pewnie nie bez powodu przysłany , dobrze jest mieć szefa , który docenia Twoją pracę .
    Janeczka jest niesamowita , też często wchodzę na jej bloga i podziwiam , ale co innego widzieć na żywo .
    Pozdrawiam , czekam na wrażenia z urlopowego wyjazdu -Yrsa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)