sobota, 14 maja 2011

a jednak udalo się 13 :)

No więc odważyłam się :) I pierwszy wpis :) Walczyłam dziś z maszynerią długo - nie działał Blogger i w końcu pomyślałam, że może jednak nie.. Ale udało się, sporo ulepszeń potrzeba blogowi, ale małymi krokami - pojawią się, najważniejsze - zacząć :)
O czym będzie? O domu, gotowaniu, podróżach - zwykłe sprawy.. Bardzo lubię odwiedzać blogi Innych Piszących - czuję się wówczas tak, jakbym była w podróży, w klimatycznych, cudnych miejscach - serdecznie ugoszczona.. Bardzo to fajne jest i mam nadzieję, że zechcecie gościć u mnie :)
I wiecie co? WIOSNA - nareszcie ciepło!!! Pachnie wszystko jak na maj przystało, ptaszęta śpiewają :)


Wszyscy to wiedzą - ale nie zaszkodzi radość okazać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze :)